arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲

فريدون جيراني سريال پليسي مي‌سازد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سينماپرس: قرار است فريدون جيراني پس از فراغت از ساخت فيلم جديد سينمايي خود به سراغ ساخت يک سريال پليسي برود.

فريدون جيراني که اين روزها مشغول فيلم برداري جديدترين اثر سينمايي خود به نام «زندگي دو گانه فيروز» است قرار است پس از پايان مراحل ساخت اين فيلم به سراغ يک سريال پليسي برود. سريالي که در سيما فيلم توليد مي شود و داستان معمايي ـ پليسي را روايت مي کند.

اين سريال که قرار بود سال گذشته و پس از منتفي شدن ساخت سريال تاريخي ـ انقلابي «فصل بي پروايي» جلوي دوربين برود به دليل بحران مالي تلويزيون و نبود بودجه به زمان ديگري موکول شد و حالا پس از آنکه جيراني نتوانست سريال «فصل بي پروايي» را جلوي دوربين ببرد؛ قصد دارد براي دومين سريال تلويزيوني خود به سراغ يک داستان پليسي ـ معمايي برود.

«زندگي دو گانه فيروز» اين روزها در تهران در حال فيلم برداري است و اکبر عبدي و ساره بيات جلوي دوربين آخرين ساخته جيراني حاضر شده اند.

فيلم سينمايي «من مادر هستم» آخرين ساخته جيراني در سينما بود که سال گذشته با حاشيه ها و جنجال هاي بسياري روانه اکران شد و توانست به فروش ميلياردي دست پيدا کند.

پروژه «فصل بي پروايي» که به عنوان يکي از پروژه هاي الف تلويزيون شناخته مي شد پس از ماه ها پيش توليد و به دليل بروز اختلافات پيرامون فيلم نامه اين اثر کنار گذاشته شده است
نظرات بینندگان