arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
لیگ قهرمانان آسیا

با تمام شایستگی استقلال به الهلال باخت/گروه مرگ پیچیده شد

دیدار استقلال و الهلال ساعت 21 امشب با حضور بیش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که استقلال در میان ناباوری نتیجه را به حریف واگذار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی،  دیدار استقلال و الهلال ساعت 21 امشب با حضور بیش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که استقلال در میان ناباوری نتیجه را به حریف واگذار کرد.                                                                                                                             

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، علی حمودی، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام(هاشم بیک زاده)، خسرو حیدری، جی‌لوید ساموئل، مجتبی جباری، آرش برهانی(سید ایمان موسوی )و فرزاد حاتمی(سیاوش اکبرپور).
ترکیب الهلال در نیمه نخست نیز به این شرح بود: عبداله السدایری، ماجد المرشدی، سلطان البیشی، اوزیا دی‌پائولو، گوستاوو بولیوار، سلمان فرج، نواف عابد، سالم الدوساری، یاسر الشهرانی، یاسر القحطانی و وسلی داسیلوا.
در دقیقه 29 شوت یاسر شهرانی از پشت محوطه جریمه استقلال بابرخورد به مدافعان رحمتی را وادار به واکنش کرد و دفع رحمتی موجب شد تا توپ به کرنر تبدیل شود.
در دقیقه 35 اشتباه نکونام و عمران‌زاده فرصت مناسبی برای نواف الشاکر ایجاد کرد که این بازیکن با شوتی محکم دروازه‌ی استقلال را باز کرد تا الهلال با برتری یک بر صفر پیش افتد.
 در ادامه بازیکنان استقلال فرصت‌های زیادی را بدست آوردند که منجر به گل نشد حتی دقیقه 44 پژمان منتظری می توانست گل مساوی را بزند که در ناباوری کامل توپ او به بیرون رفت تا نیمه اول با همان برتری یک بر صفر الهلال به پایان برسد.
استقلال در نیمه دوم حملات زیادی بر روی دروازه الهلال انجام داد که نتوانست از این حملاتش استفاده کند.
در دقیقه 57 ارسال یک کرنر از جناح راست الهلال بر روی دروازه با ضربه سر ایمان موسوی همراه شد که ضربه‌ی او بشکلی خطرناک راهی اوت شد.
در دقیقه 58 ضربه سر خطرناک فرزاد حاتمی با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه الهلال راهی اوت شد.
در دقیقه 68 با لو دادن توپ توسط خسرو حیدری بازیکنان الهلال در فرصتی استثنایی در شرایطی 5 برابر یک به سمت دروازه استقلال یورش بردند که ضربه بی‌دقت یاسر الشهرانی باعث شد این فرصت برای این تیم از دست برود.
در دقیقه 71 سلمان از تیم الهلال شوت محکمی از پشت محوطه جریمه استقلال زد که ضربه او به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.
در دقیقه 78 داور مسابقه بازی را به دلیل پرتاب اشیایی از سوی تماشاگران قطع کرد و حتی به مسئولان برگزاری مسابقه اعلام کرد با این شرایط ممکن است بازی را ادامه ندهد. در نهایت بازی ادامه پیدا کرد.
در دقیقه 90 ارسال برای سیاوش اکبرپور فرصت خوبی برای او ایجاد کرد که ضربه خطرناک او از کنار دروازه الهلال راهی اوت شد.
با این پیروزی وضعیت گروه 4 مسابقات که به گروه مرگ مشهور است دشوار و پیچیده شد و هر 4 تیم شانس صعود پیدا کردند. استقلال با وجود این شکست با 7 امتیاز در صدر ماند.
مالک البشیر داور سنگاپوری به امیر حسین صادقی و فررزاد حاتمی، سیاوش اکبرپور از استقلال و سلطان البیشی و سالم از الهلال کارت زرد نشان داد.
در دیگر دیدار این گروه تیم العین و الریان با یکدیگر بازی کردند که الریان قطر 2 بر یک پیروز شد.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رمضانعلی نامدارورزنه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
158
به نظر من عامل اصلی باخت استقلال سرمربی محترم تیم بود به چند دلیل؛1- مصاحبه جنجالی در عربستان و شروع ایجاد حاشیه از آنجا 2- تعویض های بی جا و کنار گذاشتن جواد نکونام 3- غرور بی جای سرمربی و بازیکنان 4- تسویه حساب شخصی با فرهاد مجیدی وگرنه مسائل مادی و مالی هیچ نقشی نداشت.
ilami
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
51
106
کدام شایستگی ؟ اگر تمام توپ های الهلال گل می شد الان نتیجه 5 بر صفر بود.بازیکنانی مغرور و بی جنبه که فقط به خودشان فکر می کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
حالا معلوم شد كه چرا كادر هاي انتخاب آبي هستن!شايستگي ديگه،آره انتخاب؟
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
هه. مگه باختم شایستگی داره.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
کـدام شایستگی ؛ یک نگاه فنی و نه احساسی به سبک بازی استقلال بیاندازید ؛ برد بازی رفتشان هم کاملا همراه با شانس بود .
تیمی که تا این حد وابسته به یک شخص باشد ( فـرهاد مجیدی ) ، اصلا تیم نیست .
نظرات بینندگان