arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲

قلعه نویی: تیمی که صدر نشین است لایق این رفتارها نیست

قلعه نویی: مقابل الهلال طبیعتا شروع خوبی نداشتیم. اوایل بازی چند کرنر گرفتیم اما خسته و با غرور بازی کردیم و هنوز در باد بازی قبلی بودیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب ورزشی، امیر قلعه‌نویی پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر الهلال عربستان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به هموطنان عزیزم برای زلزله جنوب کشور تسلیت عرض می‌کنم.  امروز مقابل الهلال طبیعتا شروع خوبی نداشتیم. اوایل بازی چند کرنر گرفتیم اما خسته و با غرور بازی کردیم و هنوز در باد بازی قبلی بودیم.
وی ادامه داد: پیش از مسابقه یکی از همکاران رسانه‌ای درباره غرور با من صحبت کرده بود و در این مدت سعی کردیم تیم را از باد برد در عربستان خارج کنیم اما نتیجه نداد و بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد. در این دیدار چند کرنر و کاشته داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم اما موفق نبودیم.
در ادامه یکی از خبرنگاران درباره حضور مهدی مهدوی کیا در ورزشگاه آزادی پرسید که قلعه‌نویی گفت: شرمنده همه مردم شدیم و از همه تشکر می‌کنیم. مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرده بود که برای دیدن مسابقه به ورزشگاه خواهد آمد و با حضورش ما را شرمنده کرد و از او متشکرم.
وی در مورد گلی که استقلال خورد بر اثر اشتباه بازیکنان خودی بود یا تفکرات مربی حریف گفت: ضد حمله نبود، بلکه جواد نکونام توپ را به حنیف زد و مقابل مهاجم حریف افتاد. نکونام به جای بازی‌سازی توپ را بد دفع کرد و این هم یک شیوه گل خوردن است. هرچه به آخر بازی می‌رسیدیم احساسی بازی می‌کردیم اما استرس نداشتیم.
وی در مورد اینکه قبول دارید برهانی بد بازی کرد گفت: بله او به همین دلیل کم بازی کرد.
قلعه‌نویی در ادامه با انتقاد از هواداران استقلال گفت: تیمی که مردانه در لیگ تیم نخست است و صدرنشسین گروهش در لیگ قهرمانان است لایق این رفتار نیست. حرکت هواداران استقلال در این بازی منطقی نبود و من برای خودم متاسفم. نمی‌دانم که آیا پشت این رفتارها برنامه‌ای است یا نه اما باید از خودمان بپرسیم که چرا بیرون از تهران استقلال عملکرد بهتری دارد. خدا پدر طرفداران پرسپولیس را بیامرزد که سعه صدر داشتند و با حمایت‌هایشان پرسپولیس را به فینال جام حذفی رساندند اما رفتار هواداران استقلال برای من جای تعجب دارد.
وی در مورد نحوه بازی الهلال و وقت کشی آنها عنوان کرد: این خصلت عرب‌هاست و طبیعی است نباید به شیوه دلخواه آنها بازی کنیم سه بار در سه جلسه به اکبرپور گفتیم اما بازیکن با انگیزه ما دست به این کار می‌زند و طبیعی بود که تیم حریف دست به این کار بزنند ما سکته تاکتیکی دادیم و کار حریف‌ طبیعی بود.
قلعه‌نویی در مورد دلیل تعویض نکونام گفت: تغییر تاکتیکی دادیم. او با نکونام همیشگی فاصله داشت و خسته بود و تعویضش کردیم.
.سرمربی استقلال درباره استرس بازیکنانش نیز بیان کرد: طبیعی است هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم بازیکنان احساسی‌تر و با استرس‌تر بازی می‌کردند. سیاوش اکبرپور بازیکن باتجربه‌ ما خطا کرد و کارت گرفت و همان جا 5 دقیقه به تیم سکته تاکتیکی وارد کرد. آقای خسروی قبل از بازی عملکرد داور مسابقه را برای ما ارزیابی کرده بود و ما باشرایط عرب‌ها نیز آشنا بودیم اما دیدید که یک بازیکن باتجربه همانند اکبرپور در این مسابقه اشتباه‌هایی داشت.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رمضانعلی نامدارورزنه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
2
108
به نظر من عامل اصلی باخت استقلال سرمربی محترم تیم بود به چند دلیل؛1- مصاحبه جنجالی در عربستان و شروع ایجاد حاشیه از آنجا 2- تعویض های بی جا و کنار گذاشتن جواد نکونام 3- غرور بی جای سرمربی و بازیکنان 4- تسویه حساب شخصی با فرهاد مجیدی وگرنه مسائل مادی و مالی هیچ نقشی نداشت.
منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
متأسفانه اظهارات آقای قلعه نوئی درعربستان درمورد غیرت ایرانی حرفه ای نبود وعجولانه زده شد ما بازی رفت را باخوش شانسی بردیم واین بازی را الهلال با خوش شانسی برد اگرچه درمجموع الهلال تیم بابرنامه تری بود بهتره جوری صجبت نکنیم که انگار آخرین بازی عمرمان بوده حالا نمی پرسند ظرف 6 روز غیرت ایرانی کجا رقت ؟
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
1
0
عزیزم ! در حـال حاضر تیم نخست لیگ ، سپاهان است ، تا ببینیم نتیجه بازی شما با گهر درود چه می شود ؟!
اعتراض هواداران به عملکرد شما هم منطقی است ؛ چـرا که حتی نتوانستید از قهرمانی سال گذشته این تیم در جام حذفی دفاع کنید .
نظرات بینندگان