arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

قیمت ملک کلنگی در تهران +جدول

با توجه به پایان فروردین‌ماه بازار مسکن هنوز راکد است و با رونق رو‌به‌رو نشده است. این روزها بازار خرید و فروش املاک کلنگی هم در رکود به سر می‌برد اگرچه متقاضیان برای خرید این دسته از املاک در بازار حضور چشمگیری دارند، اما فروشنده‌ها به این اندازه راغب به فروش املاک شان نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دنیای اقتصاد: برخی از بنگاهداران فعال اظهار می‌کنند که شرایط فعلی اقتصادی و تورم باعث شده تا طی این یک دو سال گذشته قیمت مسکن هفتگی یا حتی روزانه دچار نوسان شود.

یکی از مشاوران املاک در خیابان شهید محلاتی در این رابطه گفت: اگر قیمت یک ملک کلنگی که سال 90 ، 200 میلیون تومان بود و حال ارزش آن به 350 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، مالک براین عقیده نیست که سود کرده است؛ چراکه احساس می‌کند ارزش سرمایه‌اش با افت مواجه شده است زیرا اگر به همان قیمت واحدش را به‌فروش برساند باید همان مبلغ را بابت خرید واحد یا ملک دیگری هزینه کند و بودجه‌ای به عنوان سرمایه باقی نمی‌ماند.

یوسفی زاده معتقد است که اکنون پیدا کردن ملک کلنگی با قیمت منصفانه یا زیر قیمت منطقه کار دشواری است به همین خاطر اغلب سازنده‌ها کار خود را آسان کرده‌اند، به این دلیل که ملک کلنگی را به قیمت روز خریداری می‌کنند و از طرف دیگر واحدهای نوساز را در زمان تحویل به قیمت روز به خریدار عرضه می‌کنند.


نظرات بینندگان