arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

رییس‌جمهور اهواز را به مقصد تهران ترک کرد

سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان در قالب دور چهارم سفرهای استانی صورت گرفته بود و رییس‌جمهور در سفر دو روزه‌ی خود به این استان در جمع مردم برخی شهرستان‌ها از جمله اهواز، هفت‌کل، آغاجری، هویزه و اندیکا حضور یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود احمدی‌نژاد - رییس‌جمهور - دقایقی پیش به سفر دو روزه‌ی خود به استان خوزستان پایان داد و اهواز را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایسنا، سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان در قالب دور چهارم سفرهای استانی صورت گرفته بود و رییس‌جمهور در سفر دو روزه‌ی خود به این استان در جمع مردم برخی شهرستان‌ها از جمله اهواز، هفت‌کل، آغاجری، هویزه و اندیکا حضور یافت.

او همچنین در مراسم بهره‌برداری از سد و نیروگاه گتوند شرکت کرد و با حضور وی در شهرستان ماهشهر، از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و صنعتی بهره‌برداری شد.

رییس‌جمهور هم‌چنین در مراسم «حماسه حضور» به ایراد سخنرانی پرداخت و در میان تعدادی از سران طوایف و عشایر این استان نیز حضور پیدا کرد. به علاوه، کارگروه معدن و کشاورزی استان خوزستان به ریاست رییس‌جمهور برگزار شد.

احمدی‌نژاد در جلسه‌ی استانی هیأت دولت نیز که در استانداری خوزستان با حضور اعضای دولت و تعدادی از مقامات محلی برگزار شد، شرکت کرد.
نظرات بینندگان