arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

قتل شوهر براي ازدواج با پسر عمو!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوان براي ازدواج با پسرعموي 19 ساله خود نقشه قتل شوهرش را طراحي و اجرا کرد.

ساعت 6 و 40 دقيقه صبح 12 اسفند سال گذشته مأموران کلانتري 18 قرچک ورامين از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان کشف جسدي در خيابان شهيد رجايي قرار گرفتند.با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد که جسد متعلق به مردي حدودا 30 ساله با شلوار مشکي، تي شرت قرمز و کاپشن قهوه اي است که در داخل يک دستگاه خودرو وانت، در حاليکه تمامي درهاي خودرو باز بوده، کشف شده است.

با تأييد خبر از سوي کلانتري، بلافاصله موضوع به پليس آگاهي شهرستان ورامين و قاضي کشيک دادگاه عمومي بخش قرچک اعلام و با حضور تيم جنايي پليس آگاهي و قاضي فتاحي، رئيس شعبه 102 دادگاه عمومي بخش قرچک، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان جنايي پليس آگاهي ورامين قرار گرفت .

با انتقال جسد به پزشکي قانوني و اعلام نظريه معاينه جسد، وجود آثار ناشي از اصابت ضربه جسم سخت به ناحيه سر و همچنين انسداد مجاري تنفسي تأييد و پرونده در ادامه رسيدگي، با موضوع”قتل عمد" در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي ورامين قرار گرفت.

در ادامه و با شناسايي مقتول به نام بهمن 31 ساله، برادر وي به پليس آگاهي ورامين مراجعه و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: صبح روز 12 اسفند وقتي به محل کار خود رسيدم، همسر برادرم با من تماس گرفت و عنوان داشت که بهمن از ديشب براي بردن بار از خانه خارج شده اما هنوز برنگشته است. من هم بلافاصله با گوشي تلفن همراه برادرم تماس گرفته ولي خاموش بود تا اينکه برادر بزرگترم با من تماس گرفت و عنوان داشت که از پليس آگاهي ورامين با او تماس گرفته اند.

کارآگاهان پليس آگاهي ورامين در ادامه به تحقيق از همسر مقتول به نام”طاهره. ت" 30 ساله پرداختند. وي در اظهارات اوليه خود به کارآگاهان گفت: 11 اسفند همراه همسرم در منطقه بازار تهران بودم که متوجه شدم که بهمن به صورت تلفني در حال صحبت کردن با شخصي است و قصد دارد تا براي او، باري را جابجا کند. ساعت 9 شب، بهمن با خودرو پيکان وانتش که با آن کار مي‌کرد، از خانه خارج شد و ديگر به خانه بازنگشت. حدود ساعت دو بامداد با تلفن همراهش تماس گرفتم اما گوشي خاموش بود تا سرانجام فرداي آن روز به من خبر دادند که جسدش در ورامين کشف شده است.

کارآگاهان پليس آگاهي ورامين در ادامه اطلاع پيدا کردند که مقتول با هيچ فردي مشکل شخصي و يا دشمني نداشته و اعضاي خانواده اش نيز قادر به معرفي فرد مشخصي نيستند. در ادامه تحقيقات پليسي به بررسي اظهارات اعضاي خانواده مقتول پرداخته و در طول تحقيقات خود متوجه برخي اظهارات ضد و نقيض از سوي همسر وي شدند.با به دست آمدن برخي شواهد و دلايل که نشان از وجود تناقضات در اظهارات اوليه همسر مقتول داشت، بلافاصله تحقيقات فني از همسر مقتول در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي ورامين قرار گرفت و او نيز به ناچار لب به اعتراف گشود و در اولين اظهارات خود به کارآگاهان گفت: روز اول که در پليس آگاهي حاضر شدم دروغ گفتم که همسرم براي باربري به خارج از منزل رفته، در صورتيکه بهمن در خانه بود.

طاهره در ادامه اعترافات خود با معرفي پسر عمويش به عنوان عامل جنايت به کارآگاهان گفت: از حدود يک سال پيش، من با پسرعمويم به نام حسام به صورت تلفني در ارتباط هستم و قصد داشتم تا با جدا شدن از همسرم با او ازدواج کنم. ابتدا همه چيز با پيامک‌هاي تلفني شروع شد و کم کم پيامک‌ها زياد شد و به تماس‌هاي تلفني رسيد. به مرور زمان علاقه اي بين ما ايجاد و زياد شد، بگونه اي که به همديگر وابسته شديم. حدودا 5 الي 6 ماه پيش، من و حسام تصميم گرفتيم تا بهمن را از زندگي خود خارج کنيم تا سرانجام 11 اسفنداقدام به کشتن بهمن کرديم.

زن جوان در خصوص نحوه قتل همسرش به کارآگاهان گفت: موقع شام من يک بسته قرص خواب آور داخل دوغ ريخته و به بهمن دادم و او نيز پس از خوردن شام خوابيد. منتظر حسام ماندم تا او نيز به خانه آمد. حسام گفت که يک وسيله سنگين برايش بياورم و من نيز يک کاسه مسي به او دادم و او نيز چند ضربه به سر بهمن زد. ناگهان شوهرم از خواب بيدار شد که در همين زمان حسام بر رويس سينه اش افتاد و با دو دستش او را خفه کرد. نزديکي‌هاي صبح بود که جسد بهمن را به داخل آسانسور برده و با کمک يکديگر، جسد را در پشت وانت پيکان همسرم گذاشته و به خارج از تهران منتقل کرديم. جسد را در کنار يک انبار در نزديکي پليس راه قرچک ورامين به همراه ماشين رها کرده و با ماشين کرايه به خانه بازگشتيم.

با توجه به اعترافات طاهره، محل سکونت حسام نيز در شهرستان نور شناسايي شد و کارآگاهان پليس آگاهي ورامين با نيابت قضايي به اين شهرستان اعزام و 21 اسفند موفق به دستگيري حسام 19 ساله شدند. حسام نيز پس از انتقال به پليس آگاهي ورامين به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام خبر کشف اين پرونده از سوي کارآگاهان جنايي پليس آگاهي ورامين گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم در خصوص ارتکاب جنايت در محل سکونت مقتول واقع در خيابان فدائيان اسلام، پرونده به همراه متهمان در اختيار دادسراي امور جنايي تهران قرار گرفتند و به دستور قاضي قريشي زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي هر دو متهم با قرار بازداشت موقت و براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند
نظرات بینندگان