arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
بیادی خبر داد:

آغاز به کار فعالیت‌های ستاد چمران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به این‌که مهدی چمران به صورت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد، گفت: آقای چمران در حال فراهم کردن مقدمات حضور خود است.

حسن بیادی به این‌ مساله که مهدی چمران هنوز به طور رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام حضور نکرده است، اشاره کرد و افزود: ‌آقای چمران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تمایل دارند و محکم هستند و فعالیت‌های ستاد ایشان آغاز شده است. اما بعد از کامل شدن ستاد و برنامه‌هایشان اعلام رسمی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چمران با دیگر کاندیداها ائتلاف خواهد کرد؟، افزود: ‌چمران مستقل می‌آید، چون در حال حاضر ائتلاف معنی ندارد و کسانی که ائتلاف می‌کنند به نحوی مردم را گول می‌زنند. ائتلاف زمانی معنی دارد که یک تیم باشند و در آینده همکاری‌شان ادامه پیدا کند.
نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که از برنامه‌های چمران توجه به سرمایه‌ها و منابع و نیروهای انسانی است، گفت: چمران تنها کسی است که از ظرفیت‌ها به صورت قانونی می‌تواند استفاده کند و آنقدر با تقوا هست که اگر احساس کند کسی بهتر از ایشان می‌تواند در عرصه‌ی ریاست جمهوری به مردم خدمت کند، به خدمت‌گزاری خود در شورای شهر تهران و استان‌ها ادامه خواهند داد.
نظرات بینندگان