arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

نصیحت دوستانه احمد خاتمی به احمدی‌نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به دکتر احمدی نژاد توصیه کرد تا ریاست جمهوری خود را با التهاب‌آفرینی به پایان نبرد و همچنان در عرصه عمل از رهبر معظم انقلاب اطاعت کند.

به گزارش انتخاب، سیداحمد خاتمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به بخشی از سخنان دکتر احمدی نژاد در سفر به خوزستان، از رییس جمهوری خواست در صورتی که سخنان گزارش شده از وی، خلاف واقع است، آن را در اسرع وقت تکذیب کند.

وی با بیان اینکه اگر گزارش‌های داده شده از سخنان رییس جمهور صحت داشته باشد، مصداق بارز التهاب‌آفرینی است که رهبر معظم انقلاب از آن نهی کرده‌اند، اظهار داشت: اگر این سخنان خلاف واقع است، از رییس جمهور انتظار می‌رود، آن را در اسرع وقت تکذیب کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سخنان التهاب‌آفرین را در شأن ریاست جمهوری ندانست و تصریح کرد: دوستانه به جناب آقای احمدی نژاد توصیه می‌کنم، ریاست جمهوری خود را با التهاب‌آفرینی به پایان نبرند و همچنان در عرصه عملی از رهبر معظم انقلاب اطاعت کنند.

احمد خاتمی با بیان این که به نظر می‌رسد، التهاب‌آفرینی حتی خلاف مصالح ملی هم باشد، گفت: امیدوارم جناب آقای احمدی نژاد این نصیحت دوستانه را شنیده و در باقیمانده مدت ریاست جمهوری خود، مواضع التهاب‌آفرین نداشته باشند.
نظرات بینندگان