arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

نقدی: در اوج جنگ با آمریکا هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز آمریکا در داخل خودش درگیر یک جنگ داخلی بسیار گسترده ولی کم‌شدت است، گفت: امروز اوج جنگ آمریکا با ملت ایران است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز طی سخنانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه استکبارستیزی «پنجه شکسته» که به مناسبت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در محل لانه جاسوسی سابق این کشور برپا شد، اظهار داشت: ما مدیون خون پاک شهیدانی هستیم که با حرکت پاک خودشان امواج بیداری را در جهان بوجود آوردند.

وی افزود: نماد تمام عیار باطل در دنیا رژیم منحط آمریکاست، آمریکا نماینده همه بدی‌ها و زشتی‌هاست و  جایی که با درهم شکسته شدن آن، آزادی ایجاد می‌شود، آمریکاست و تا آمریکا وجود دارد هیچ تصویر روشنی از عدل و صلح و آزادی در جهان وجود نخواهد داشت.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برای از میان برداشتن این رژیم نیازمند آگاهی‌بخشی و بیداری هستیم، باید مردم جهان از پوشالی بودن قدرت ظاهری و قدرت کاذبی که این رژیم برای خودش در دنیا بر هم زده است، مطلع شوند،‌باید با اطلاع‌رسانی از ماهیت این رژیم همه ملت‌ها را برای مبارزه با آن انگیزه‌دار کرد و باید با نشان دادن پوشالی بودن قدرت آمریکا، به مردم دنیا برای به میدان آمدن جرأت داد، این حرکت با مقاومت ملت ایران در 34 سال گذشته اتفاق افتاده است اما بایستی کار بیشتری انجام داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر مردم دنیا ظلم و جنایات آمریکا را بشناسند، لحظه‌ای اجازه نمی‌دهند که جاسوس‌خانه‌های آن رژیم در کشورشان باقی بماند، گفت: بسیاری فریب تبلیغات دروغین حقوق بشر، انسان دوستی و آزادی آمریکا را خورده‌‌اند، 34 سال پیش آمریکا به عنوان نماد آزادی و حقوق بشر در دنیا شناخته می‌شد و روشنفکران آن زمان به آمریکا ابراز ارادت می‌کردند اما امروز شاهدیم که هرجا رئیس جمهور آمریکا می‌رود، با اعتراضات و انتقادات مردمی مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع در کشورهای اروپایی هم همین طور است و حتی در دل خود آمریکا هم موج بیداری بزرگی اتفاق افتاده است،‌بسیاری این مراتب را می‌شناسند و مردمی که در افغانستان با هواپیماهای آمریکایی بمباران می‌شوند، به این موضوعات مطلعند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آمریکا با دستگاه‌های رسانه‌ای خودش و با سلاح‌های مختلفش رعبی ایجاد کرده که این باید شکسته شود و مردم دنیا که بیدار شدند، باید جرأت مقابله با این زورگویی‌ها را پیدا کنند و به صحنه بیایند و نترسند.

وی حادثه طبس را مجموع این موضوعات دانست و گفت: باید به نحو مطلوبی از حادثه طبس برای این دو هدف بهره جست، پوشالی بودن این قدرت با شن‌های بیایان نشان داده شد، عملیات نظامی بسیار گسترده و طراحی شده‌ای انجام داده بودند و تمرینات جزء به جزء داشتند اما دیدیم که به همین سادگی شکست خوردند.

نقدی ادامه داد: دنیای امروز نیازمند آگاهی‌بخشی است و امروز در داخل خود آمریکا هم یک جنگ داخلی بسیار گسترده ولی با شدت کم اتفاق افتاده و آمریکا با آن درگیر است که البته روز به روز بر شدت آن افزوده خواهد شد، جنبش بیداری 99 درصدی فرصتی بود که آمریکا از چنین جنگی فاصله بگیرد اما با سرکوب این جنبش، رژیم آمریکا این فرصت را از دست داد و حوادثی که امروز در آمریکا شاهدیم، در واقع باز شدن دمل چرکین سرکوب جنبش 99 درصدی است، رژیم آمریکا با ابزار گسترده رسانه‌ای تلاش می‌کند تا این حوادث را طور دیگری نشان دهد.

به گفته وی، از این حوادث به جای اینکه یک تصویر روشن نشان داده شود، یک تک فریم‌هایی می‌گیرند و منعکس می‌کنند، این واقعیت نیست و واقعیت چیز دیگری است، سانسور بسیار عجیبی در اخبار درون آمریکا حاکم است و برخلاف تبلیغاتشان مبنی بر جریان آزاد اطلاعات، بیشتر از همه جا در داخل خود آمریکا خفقان است.

نقدی همچنین یادآور شد: چنان ملت را زیر انبوه اطلاعات بی‌فایده و بی‌ارزش گم می‌کنند که نتوانند به اخبار دسترسی پیدا کنند، اگر امروز از روشنفکران و نخبگان آمریکایی درباره اطلاعات دنیا سؤال کنید اکثرشان بی‌اطلاعند مثلا نام رئیس جمهور یک کشور مهم را که با او مراوده دارند، نمی‌دانند.

رییس سازمان بسیج در ادامه سخنانش به کشته شدن 26 دانش‌آموز در یک مدرسه در امریکا اشاره و تصریح کرد: اگر کسی توانست یک عکس از صحنه حادثه کشته شدن 26 دانش‌آموز در مدرسه‌ای در آمریکا را بدست آورد، جایزه دارد و جایزه‌اش حج تمتع است، حتی یک عکس وجود ندارد که ما متوجه شویم این دانش‌آموزان با تیر یک تروریست کشته شدند یا نه، دو نفری که به عنوان عوامل انفجار بوستون دستگیر شدند، تمام قرائن و شواهد و اخباری که خودشان گفته‌اند نشان می دهد که این دو نفر کاملا در این حادثه بی‌گناهند و اصلا ارتباطی با این پرونده ندارند، آمریکا یک کشور اصیل و ریشه‌دار نیست، یک ملت جا افتاده قدیمی مثل کشورهای منطقه ما نیستند و همه آنها از یک جای دیگری آمده‌اند.

وی افزود: متاسفانه رسانه‌های ما هم اخبار و حوادث داخل آمریکا را فقط و فقط بر اساس منابع آمریکایی منتشر می‌کنند، ما باید در این خصوص قدم‌هایی برداریم، خیلی‌ در این زمینه کوتاهی شده است.

نقدی تصریح کرد: فجایعی که آمریکا انجام می‌دهد بسیار بزرگ است، در وقایع فتنه 88 خودشان آدم می‌فرستند و یک کسی را گیر می‌آورند و او را می‌کشند و بعد به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند، اما الان در دنیا کاری کرده‌اند که یک میلیارد نفر نام او را می‌دانند، نام فردی را که خودشان کشتند و سنای آنجا بیانیه می‌دهد. این ضعف حرکت تبلیغی و رسانه‌ای ماست که باید آن را جبران کنیم، خجالت هم نمی‌کشند که نوزاد در خواب را می‌کشند و اعلام هم می‌کنند که ما بودیم و هر روز این کار را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این موضوع باید حل شود باید ببینیم چگونه می‌توانیم ماهیت آمریکا و پوشالی بودن قدرت او را به جهانیان نشان دهیم، باید بدانیم امروز اوج اوج اوج جنگ آمریکا با ملت ایران است، ممکن است سؤال کنند پس موشک‌هایشان کجاست. چون در برآوردهایشان هیچ امیدی به پیروزی در عرصه نظامی ندارند، لذا در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی،اطلاعاتی و امنیتی تخت‌ گاز، در حال جنگ با ملت ایران هستند اما باز هم می‌گویند گزینه نظامی روی میز است.
نظرات بینندگان