arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

والیبال باشگاه های آسیا- تهران/ تیم کاله مازندران با پیروزی بر گاز عراق به نیمه نهایی رفت

تیم والیبال کاله مازندران در پنجمین بازی خود در رقابتهای باشگاه های آسیا به پیروزی رسید تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز هفتم رقابتهای والیبال باشگاه های آُسیا که در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود برای تیم کاله چندان خوش یمن نبود چراکه این تیم در پنجمین مسابقه خود با وجود پیروزی مقابل تیم گاز عراق اولین ست را در این مسابقات از دست داد.
در این بازی کاله با نتیجه 3 بر 1 و درست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 25-15، 25-18و 25-12 از سد گاز عراق گذشت. نماینده عراق هم در ست سوم با نتیجه 25-21 اولین ست از دست رفته را به کاله هدیه کرد.
بهروز عطایی و بازیکنانش از همان ست اول مسابقه، با قدرت بازی را آغاز کردند تا حریفش هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد. البته کادر فنی این تیم با همان ترکیب همیشگی یعنی قرا، موسوی، زرینی، قائمی، پتکوویچ، غلامی و علیزاده بازیکنان را به زمین فرستاد. آنها در ست اول اگرچه تا امتیاز 7 قدم به قدم پیش آمدند اما در ادامه این بازیکنان کاله بودند که با استفاده از تجربه خود ست را 25-15 تمام کردند.
اما در ست دوم نماینده کشورمان که نمی خواست هیچ ستی را از دست بدهد با انگیزه تر از همیشه به میدان آمد. عطایی که امتیازات لازم در این ست را به دست آورده بود در امتیاز 22 پتکوویچ و قرا را از بازی خارج و به جای آنها بازارگرد و نریمان نژاد را به زمین فرستاد تا این ست هم با امتیاز 25-18 به سود کاله تمام شود.
در ست سوم تیم گاز عراق برای نخستین بار در طول این مسابقه از کاله پیش افتاد. آنها در این ست پابه پای کاله حرکت کردند و اجازه فاصله گرفتن را به  آنها ندادند. همین موضوع روی بازیکنان کاله تاثیر گذاشت تا آنها که این ست را از پیش برده می دانستند در عین ناباوری با امتیاز 25-21 ست را به تیم عراقی واگذار کنند تا اولین ست باخته کاله در این مسابقات باشد.
در ست چهارم نماینده کشورمان که خود را در خطر می دید روحیه اش را به دست آورد و با 10 امتیاز اختلاف از گاز عراق پیش افتاد. در این ست بازیکن شماره 5 عراق به علت اعتراض به داور مسابقه، کارت زرد دریافت کرد. بازیکنان کاله در این ست که دیگر حاضر به از دست دادن امتیازات نبودند باقدرت این ست را با نتیجه 25-12 به پایان بردند.
قضاوت این بازی را یاسو چیونوبو از ژاپن به عنوان داور اول و عبداله النوئیمی از امارات به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.
به این ترتیب و با این پیروزی تیم کاله راهی مرحله نیمه نهایی شد و باید در انتظار نتیجه بازی تیم های لیونینگ چین و آلماتی قزاقستان باشد تا با برنده این بازی برای صعود به فینال مسابقه دهد. تیم گاز عراق هم باید با بازنده همین مسابقه برای رده پنجم تا هشتم رقابت کند.

نتیجه کلی این بازی به شرح زیر است:
کاله مازندران – گاز عراق
(15-25، 18-25، 25-21، 12-25)


نظرات بینندگان