arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

گل محمدی: ضعیف ترین لیگ تاریخ را شاهد بودیم

یحیی گل‌محمدی می‌گوید بازی نکردن مهدوی کیا به عنوان بازیکن اصلی در بازی فینال جام حذفی برابر سپاهان شأن و شخصیت این بازیکن را پایین نمی‌آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ملوان اظهار کرد: این بازی مثل سایر بازی‌های لیگ برای ما مهم است. ما حتی به بازی‌های تدارکاتی هم اهمیت می‌دهیم. از بازیکنان می‌خواهیم که با تمرکز زیاد مقابل ملوان بازی کنند و فکر نکنند که این بازی یک دیدار دستگرمی یا پیشواز برای بازی مقابل سپاهان است.
وی افزود: با تمام قوا ظاهر خواهیم شد و می‌خواهیم 3 امتیاز بازی را بگیریم تا با روحیه بهتری در فینال مقابل سپاهان به میدان برویم. دو سه هفته اخیر تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازیکنان در آمادگی خوبی بسر می‌برند البته چند مصدوم داریم که بازی کردنشان برای بازی فردا مبهم است و زیاد نمی‌توانیم روی آنها حساب کنیم.
سرمربی پرسپولیس افزود: گل‌محمدی درباره اینکه آیا مصدومیت کریمی برای دیدار فردا برطرف شده، گفت:‌این موضوع مبهم است در تمرین امروز مشخص می‌شود که او می‌تواند بازی کند یا خیر.
خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید آیا بهتر نبود که از مهدوی‌کیا به عنوان یکی از بازیکنان ثابت خود در بازی با سپاهان استفاده می‌کردید تا احترام این بازیکن حفظ شود گفت: مطمئن باشید که احترام او کم نمی‌شود. ما همه جوره درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم و بهترین تصمیم را گرفته‌ایم و هم شخصیت و هم شان او حفظ خواهد شد. نگران این مسائل نباشید.
در این لحظه آن خبرنگار بازی خداحافظی پیوس را مثال زد که گل‌محمدی گفت: آن موضوع مربوط به گذشته بود و الان قانونمندتر شده‌ایم.
سرمربی پرسپولیس درباره کیفیت لیگ برتر دوازدهم اظهار کرد: در مجموع کیفیت لیگ راضی کننده نبود و یکی از ضعیف‌ترین لیگ‌های تاریخ را شاهد بودیم و آن هم به خاطر وقفه‌های طولانی‌ مدت و بازی‌های فشرده بود که به کیفیت فنی بازی‌ها ضربه زد. اگر قرار باشد بازی‌های فصل بعد هم فشرده باشد، بهتر است لیگ 16 تیمی شود.
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که چرا تمرین‌های پرسپولیس را تا پیش از بازی با سپاهان پشت درهای بسته گذاشته است گفت: ما دنبال این هستیم که حاشیه را از تیم دور کنیم. برای رسیدن به فینال خیلی زحمت کشیده‌ایم. فینالیست شدن را راحت به دست نیاورده‌ایم که آن را راحت از دست بدهیم این کار را کرده‌ایم تا تمرکز فنی و تیمی ما بیشتر شود. ما پیش از این هم به حضور هواداران و رسانه‌ها در تمرین احترام می‌گذاشتیم.
سرمربی پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی و احتمال حضور در بازی با سپاهان گفت: احتمالش خیلی ضعیف است که پولادی به بازی با سپاهان برسد و تقریبا از این موضوع ناامید هستیم.
سرمربی پرسپولیس درباره حذف بازیکنان برای فصل آینده مطرح شده تصریح کرد: در پایان فصل این صحبت‌ها زیاد است و نمی‌شود جلوی آنها را هم گرفت. لیستی وجود ندارد و ما با همین بازیکنان به فینال رسیده‌ایم هیچ دلیل وجود ندارد که بخواهیم هم‌اکنون لیستی بدهیم دلیلی ندارد که بخواهیم لیگ را به حاشیه بکشیم هم‌اکنون به فینال فکر می‌کنیم و از دادن لیست خودداری می‌کنیم همان که در گذشته این کار را انجام ندادیم.

 

نظرات بینندگان