arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

شعار جدید احمدی نژاد در تبریز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود احمدی نژاد در جریان سخنرانی خود در تبریز شعار "آذربایجان وار اولسون جوانلاری ساغ اولسون" را جایگزین شعار "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" کرد.


به گزارش فارس سفر رئیس جمهور امروز به تبریز در حالی برگزار شده که مجددا این سفر با حاشیه هایی همراه است که از جمله آن جایگزینی شعار "آذربایجان وار اولسون جوانلاری ساغ اولسون" به جای شعار "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" از سوی رئیس جمهور بود.


رئیس جمهور که هم اکنون در حال سخنرانی است، گفت: آذربایجان پایتخت غیرت وشرف و سر بلندی و 1400 سال پرچمدار و نگهبان اسلام ناب محمدی بوده و از عوامل و مولفه های اقتدار ایران زمین است.

 
احمدی نژاد ادامه داد: مردم آذربایجان منبع لایزال انرژی، امید و حرکت برای مردم ایران است و با صمیمیت و سخت کوشی ، در دامان خود دانشمندان و عالمانی فاضل پرورش داده اند.
 

وی خاطر نشان کرد: آذربایجان فخر ایران است و ایران به آن افتخار می کند و من نمیتوانم در قالب کلمات عشق و علاقه خود را به آذربایجان و مردم آن نشان دهم.


رئیس جمهور در ادامه با کلماتی ترکی به وصف علاقه خود به مردم آذربایجان پرداخت و گفت : "سیز منیم قلبمیدی یریز وار و آذربایجان ایستمینر اولوب لر"
نظرات بینندگان