arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

بکن باوئر: بارسلونا برای رسیدن به فینال از ابزار ضد فوتبال استفاده خواهد کرد

فرانس بکن باوئر به بایرن مونیخ آلمان هشدار داده است که بارسلونا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در استفاده از ضد فوتبال و ترفندهای کثیف تردید نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، بایرن مونیخ در حالی چهارشنبه شب در مسابقه برگشت از مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مهمان بارسلونا است که موفق شد بازی رفت را در آلیانز آره نا با نتیجه پر گل 4 بر صفر ببرد.

بکن باوئر نایب رییس این باشگاه در این باره به روزنامه بیلد گفت: بارسلونا از هر ترفندی برای رسیدن به فینال استفاده خواهد کرد.

وی افزود: آنها در مورد استفاده از ترفندهای قانونی و حتی روش های خلاف قوانین فوتبال تردید نخواهند کرد. این تیم تسلیم نمی شود. آنها از هیچ تلاشی برای رسیدن به فینال دریغ نمی کنند. این تیم سعی می کند بایرن را تحریک و در صورت لزوم از ضد فوتبال استفاده کند.

بکن باوئر معتقد است که بارسلونا برای مختل کردن بازی بایرن مونیخ ممکن است مسابقه را تبدیل به یک نبرد فیزیکی کند.

وی خاطر نشان کرد: ولی بایرن باید از برخوردهای شخصی در این بازی اجتناب کند. احتمالا در جریان مسابقه شاهد خطاهای جزئی زیادی خواهیم بود. ایرنا

مسابقه چهارشنبه شب دو تیم در نیوکمپ برگزار می شود.

تیم های رئال مادرید و بوروسیا دورتموند هم سه شنبه شب دیگر بازی برگشت از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در پایتخت اسپانیا برگزار می کنند.

نظرات بینندگان