arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

سردرگمی متقاضیان بن‌کارت کتاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمع کثیری از دانشجویان و طلاب ثبت نام کننده برای دریافت بن‌کارت‌های خود به جای مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات برای دریافت بن کارت‌ها به بانک صادرات مستقر در نمایشگاه کتاب مراجعه کرده‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز صبح، 11 اردیبهشت، در حالی برگزار شد که بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار در قالب بن کارت‌های خرید کتاب دانشجویی و طلاب در نظر گرفته شده است.

دانشجویان و طلاب علاقه‌مند در تاریخ‌های 26 فروردین تا 6 اردیبهشت برای ثبت نام این بن‌کارت‌ها به پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب تهران مراجعه و تحویل بن‌کارت ها از 7 اردیبهشت آغاز شده است و تا پایان روز بیستم اردیبهشت ادامه دارد، اما به دلیل ضعف در اطلاع‌‌رسانی از تاریخ‌های تحویل این بن‌کارت‌ها بسیاری از ثبت‌نام‌شدگان صبح امروز با مراجعه به شعبه بانک صادرات مستقر در نمایشگاه کتاب خواستار دریافت بن‌کارت‌های خود بودند،‌در حالیکه هیچ بن کارتی در نمایشگاه ارائه نخواهد شد،‌ بلکه متقاضیان باید به شعبه‌های منتخب بانک صادرات در سراسر شهر تهران مراجعه کنند.

این شعبه ها عبارتند از شعبه 822خیابان میترا،‌ 1261 میدان هفت تیر،‌ 1445 قائم مقام،‌2382 دلپذیر،‌2607 میدان الغدیر،‌ 3152 فرجام شرقی،‌ 447 دانشگاه الزهرا، ‌3345 کوی دانشگاه، ‌15522 دانشگاه صنعتی شریف. اعتبار موجود در بن کارت‌های خرید دانشجویی تا پایان روز 21 اردیبهشت قابل استفاده است.

این 12 شعبه منتخب در روزهای پنجشنبه و جمعه دوازدهم،‌ سیزدهم،‌ نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه از 8 صبح تا 18 آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.
نظرات بینندگان