arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

ژاوی: بایرن شایسته فینالیست شدن بود/ فوتبال آلمان از اسپانیا برتر نیست

ژاوی: منصفانه نیست که بر اساس این دو بازی نیمه‌نهایی بگوییم فوتبال آلمان بر فوتبال اسپانیا غلبه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، ژاوی هرناندس پس از شکست 3 بر صفر بارسلونا مقابل بایرن‌ مونیخ در نیوکمپ و ناکامی از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: در حال حاضر بایرن در سطح فوق‌العاده‌ای بازی می‌کند. ما با مشکلات مصدومیت وارد این مسابقه شدیم اما آنها بهتر از ما و شایسته فینالیست شدن بودند. ما با قدرت کامل از لحاظ بدنی وارد مسابقه نشدیم زیرا بازیکنان مصدوم زیادی مثل بوسکتس، آبیدال، پویول و ماسکرانو داشتیم که همگی بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند اما این بهانه خوبی نیست. بایرن تیم بهتری بود آنها از لحاظ ذهنی و بدنی قوی و از نظر قدرتی باورنکردنی هستند.

وی ادامه داد: منصفانه نیست که بر اساس این دو بازی نیمه‌نهایی بگوییم فوتبال آلمان بر فوتبال اسپانیا غلبه کرده است. مادرید برای صعود به فینال بسیار نزدیک شده بود. بایرن کاملا شایسته فینالیست شدن بود.

هافبک بارسلونا در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کنید بارسای کنونی آینده داشته باشد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌ کنم بله. بگذارید زیاد سخت نگیریم. یکشنبه رقابت دیگری داریم و در رقابت دیگری بازی می‌کنیم. اکنون باید روی آن تمرکز کنیم با تمام توانایی‌های خودمان بازی کردیم اما نتوانستیم بر مادرید و بایرن‌مونیخ  غلبه کنیم. همیشه خوش‌بین هستم و واقعا احساس می‌ کنم که این بارسا آینده دارد. تیمی داریم که به رقابت کردن ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان