arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

آخرین تمرین استقلال قبل از قهرمانی احتمالی

آخر تمرین سنگین استقلال قبل از سفر به اهواز از ساعت 17 و 30 دقیقه و با حضور بیش از 70 تماشاگر در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، آخر تمرین سنگین استقلال قبل از سفر به اهواز از ساعت 17 و 30 دقیقه و با حضور بیش از 70 تماشاگر در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.
مجتبی جباری و امیر حسین صادقی از غایبان تمرین محسوب می شدند که گفته شد هر دو با اجازه کادر فنی در تمرین حضور پیدا نکردند.
اتفاق جالب حضور مهدی هاشمی نسب مدافع دهه 70 و 80 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تمرین امروز آبی‌پوشان بود که وی با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرده و در حضور سرمربی استقلال با سیروس دین‌محمدی همبازی خود صحبت کرد. علاوه بر هاشمی‌نسب، شاهرخ بیانی، دین‌محمدی و دکتر نوروزی در محل تمرین حاضر بودند. وی پس از 15 دقیقه حضور در تمرین استقلال به سرعت ورزشگاه را ترک کرد تا کسی دلیل حضور او را در تمرین تیم سابق خودش متوجه نشود.
در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی حدود پنج دقیقه برای بازیکنان خود صحبت کرد و حساسیت دیدار مقابل فولاد خوزستان را به آنها یادآوری کرد و از بازیکنان خود خواست با جدیت تمرین کنند تا با آمادگی کامل به مصاف فولاد خوزستان بروند.
پس از صحبت‌های قلعه نویی، بازیکنان ابتدا حدود 5 دقیقه بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در قالب 4 گروه شش تیمی به بازی آقاوسط پرداختند و در بخش بعدی تمرین که زیر نظر خود امیر قلعه نویی انجام شد به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و به زدن شوت از راه دور پرداختند.
در بخش پایانی تمرین بازیکنان به زدن ضربات ایستگاهی پرداخته که سرمربی استقلال به دقت نظاره گر این تمرین بود و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.
حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری 5 بازیکنی بودند که زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرین کردند.
حضور 70 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی تیمشان را نظاره کردند. جالب این جا بود که آنها با پخش کردن شیرینی پیشاپیش قهرمانی تیمشان را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.
تمرین تیم فوتبال استقلال در ساعت 18 و 45 به پایان رسید.
استقلال فردا ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تهران را به مقصد اهواز ترک می کند.
استقلال روز یکشنبه راس ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.

 

نظرات بینندگان