arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

تاج: روز جمعه برای استقلال جشن باشکوهی بر پا می کنیم

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: همه دیدند به نفع‌شان است که به حرف یک نفر گوش دهند و این باعث شد مراسم در خور شأنی برای فینال جام حذفی برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، مهدی تاج ضمن تشکر از تمام مسئولانی که در برگزاری اهدای کاپ جام حذفی تلاش کردند تا برای اولین بار شاهد مراسم منظم و قابل قبولی باشیم، اظهار کرد: من از تمام مسئولان از جمله یگان ویژه، حراست وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و سایر دستگاه‌ها تلاش زیادی برای برگزاری چنین مراسمی داشتند قدردانی می‌کنم و می گویم که مراسم دیروز نشان داد ما می‌توانیم در کشورمان چنین برنامه‌های منظم و در خور شانی داشته باشیم.

وی افزود: اراده‌ای پشت قضیه بود که کار به خوبی انجام شود و همه دیدند که به نفع کشور و مصالح ملی ما در فوتبال است که اجازه دهند یک نفر کارها را مدیریت کند و همه گوش دهند.

رییس سازمان لیگ با بیان این که هزینه مراسم اهدای کاپ و مدال جام حذفی نسبت به ادوار گذشته بیشتر نبوده، بلکه پایین‌تر هم بود، افزود: ما امسال حتی شاهد کاهش هزینه مراسم هم بودیم، با وجود این که برخی‌ها شاید تصور می‌کردند که هزینه این جشن بیشتر شده است. دلیل کاهش هزینه‌ها این بود که مبلغ قابل توجهی از آن را تبلیغات و تبلیغ ویژه‌ای که روی تابلوی وسط میدان بود، تامین کرد.

تاج از برگزاری جشنی مشابه دیشب برای تیم استقلال خبر داد و گفت: مشابه همین جشن را ما جمعه در ورزشگاه آزادی برای تیم استقلال برگزار می‌کنیم. استقلالی‌ها قهرمان لیگ شدند و با توجه به این که مسابقه‌شان در اهواز بود، جشن قهرمانی‌شان در هفته‌ پایانی و در حضور هوادارانشان برگزار می‌شود.

رییس سازمان لیگ تاکید کرد: کشور در ابعاد مختلف و جزئی‌ترین مسائل باید هر روز رو به جلو حرکت کند و امیدوارم که مراسم دیشب شروعی باشد برای برگزاری چنین برنامه‌های در کشور و رسیدن شان به استانداردهای بین‌المللی . البته لیگ ما هم باید پر بازده شود و چیزی باشد در شأن ایران.

تاج با بیان این که وضع فنی لیگ نگران کننده است، به ایسنا گفت: باید لیگی داشته باشیم که از آن بازیکنان پدیده بیرون بیایند. متاسفانه از نظر فنی لیگ نگران کننده است و البته فشردگی بازی‌ها هم مزید بر علت شد تا قدرت و توان جسمی بازیکنان کاهش یابد.

نظرات بینندگان