arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

امیرآبادی: آقای ترکی برای جه در فوتبال می مانید وقتی اعصاب ندارید

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آقای ترکی بروید برای چه وقتی اعصاب ندارید ایستاده‌اید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، مهدی امیرآبادی در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود اما همه دیدند داور چه بلایی سر تیم ما آورد. داوری که مدتها قضاوت نکرده درست بعد از اتفاقات بازی راه‌آهن و استقلال برای مسابقه ما مقابل استقلال انتخاب می‌شود. معلوم است که او می‌خواهد دل استقلالی‌ها را شاد کند.

وی افزود: آقای ترکی بروید، برای چه در فوتبال می‌مانید زمانیکه اعصاب داوری ندارید. به چه علت چنین کاری را انجام می‌دهید و با دل مردم بازی می‌کنید؟ در 5 دقیقه به سه بازیکن ما اخطار دادند، می‌خواهید خودتان را با این کارها ثابت کنید؟ شاید از این صحبت‌های من برخی ناراحت شوند و من را محروم کنند اما هیچ ایرادی ندارد و حرف دلم را بیان می‌کنم. مقابل استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و همه دیدند حق ما باخت نبود.

امیرآبادی در مورد اینکه با وجود اشتباهات داوری فولاد موقعیت‌هایی برای زدن گل داشت، به فارس گفت: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما توپ‌ها نمی‌خواستند به گل تبدیل شوند. در فوتبال گاهی چنین اتفاقاتی می‌افتد.

وی در مورد اینکه قبل از شروع مسابقه سمت نیمکت استقلال رفت، عنوان کرد:‌من قبلاً هم گفته بودم با آقای قلعه‌نویی هیچ مشکلی ندارم و تمام مشکل من با اطرافیان او است.

مدافع تیم فولاد در مورد دیدار آخر تیمش مقابل نفت تهران و اینکه سرنوشت آخرین نماینده ایران در آسیا در این مسابقه مشخص می‌شود، اظهار داشت: من با توجه به اینکه پس از پایان مسابقه اخراج شدم در این دیدار غایب هستم. نفت تهران با توجه به شرایطی که دارد می‌خواهد پیروزی کسب کند اما ما هم فولاد هستیم و مطمئناً با کسب نتیجه در این مسابقه قصد داریم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. 

نظرات بینندگان