arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

"اكبر عبدي" براي سومين بار مادر شد+تصاوير

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اکبر عبدی بازیگر کمدین سینمای ایران برای سومین بار مادر شد.
به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، اکبرعبدی بازیگر کمدین سینمای ایران تنها بازیگری است که توانست بازی متفاوت و دیدنی خود در نقش مادر را برای سومین بار برای خود ثبت کند.

بنابراین گزارش، اکبر عبدی برای اولین بار در سال 1373 در فیلم سینمایی "آدم برفی" به کارگردانی داود میرباقری به ایفای نقش پرداخت فیلمی که اکران عمومی آن تا سال 76به تعویق افتاد.
این بازیگر پس از 18سال در فیلمی به کارگردانی رضا عطاران در نقش مادر رضا عطاران به ایفای نقش پرداخت بازی در فیلمی کمدی که فروش قابل توجهی را برای خالق آن رقم زد.
تجربه ی بازی در نقش مادر برای عبدی به قدری خوش آیند بود که او بار دیگر تمایل پیداکرد که خود را در این نقش محک بزند بازی در فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی به ایفای نقش پرداخت.
فیلم سینمایی "زندگی دوگانه فیروز" داستان کمدی اجتماعی دارد و ماجرای آن داستان مردی میان سال را روایت می کند که بسیار خسیس است و بروز این ماجراها تحولاتی در زندگی اش ایجاد می کند. عبدی در این فیلم در نقش مادر و خاله ی فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخته است.
باید منتظر ماند و دید "عبدی" در این فیلم چگونه ظاهر شده است.گفتني است؛ "ساره بیات،""فرهاد اصلانی" و" صابر ابر "در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند/ي
نظرات بینندگان