arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹

سپاه: آمریكا به خوبی واقف است كه بازی خطرناكی دارد می کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمان تهدید توانمندی بستن تنگه هرمز را دارد و اگر هر عامل و قدرتی كوچكترین حركتی انجام دهد پاسخ بسیار قاطع به آن خواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمان تهدید توانمندی بستن تنگه هرمز را دارد و اگر هر عامل و قدرتی كوچكترین حركتی انجام دهد پاسخ بسیار قاطع به آن خواهیم داد.

به گزارش مهر، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص در اختیارگرفتن زیرسطحی ها عنوان كرد: در حال حاضر به لطف خدا و همت متخصصان داخلی در زمینه ساخت و تولید انواع زیرسطحی ها به خودكفایی رسیده ایم.

وی با بیان اینكه نیروی دریایی ارتش به لحاظ تقسیم كار از ابتدا به این تكنولوژی دسترسی داشت، گفت: نیروی دریایی سپاه هم در شرف در اختیار گرفتن انواع زیرسطحی ها است.

سردار فدوی در بخش دیگری از این گفتگو به توانمندی نیروی دریایی سپاه اشاره كرد و افزود: خلیج فارس و تنگه هرمز به طور كامل تحت سیطره نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینكه دریای عمان تحت نظر نیروی دریایی ارتش قرار دارد، گفت: در زمان تهدید نیروی دریایی ارتش در منطقه دریایی عمان به ایفای نقش خواهد پرداخت و نیروی دریایی سپاه هم در خلیج فارس و تنگه هرمز.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران در زمان تهدید توانمندی بستن تنگه هرمز را دارد، اضافه كرد: اگرهرعامل و قدرتی كوچكترین حركتی انجام دهد كه به امنیت منطقه خدشه وارد گردد پاسخ بسیار قاطع به آن خواهیم داد.

وی همچنین درباره اقدام كشورهای دیگر مبنی بر بازرسی كشتی های ایرانی نیزتاكید كرد: بعد ازصدور قطعنامه غیر قانونی 1929 تاكنون هیچ گزارشی مبنی بر بازرسی كشتی های جمهوری اسلامی ایران از سوی كشورهای دیگر بدستمان نرسیده است.

سردار فدوی در بیان دلیل آن بیان داشت: آمریكا به خوبی واقف است كه این بازی (بازرسی كشتی های ایرانی) بازی خطرناكی است و آنها طاقت پذیرفتن تبعات آن را نخواهند داشت.
نظرات بینندگان