arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲

علم الهدی: هر کسی در انتخابات شرکت نکند به جهنم رفتنش قطعی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز عطر جهانی شدن اسلام به مشام می رسد گفت: امروز دنیا دارد جهانی شدن اسلام را لمس می کند.

به گزارش خبرنگار مهر،احمد علم الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی با حضور زائران و مجاوران حضرت دوست با اشاره به عید مبعث اظهار کرد: پیامبر اسلام دین اسلام را برای جهانی شدن آوردند.

امام جمعه مشهد با اشاره به سه مانع اصلی جهانی شدن اسلام بیان کرد: انحراف رهبری از خط امامت، حاکمیت عناصر فرصت طلب و هوس باز در راس حکومت های اسلامی و وارونه نشان دادن اسلام از جمله عوامل اصلی بودند که اسلام تا امروز صددرصد جهانی نشده است.

علم الهدی افزود: امام، اسلام زندانی شده در حسینیه ها و حبس شده در لابه لای کتاب ها و محبوس شده در چهار دیواری در مساجد را وارد اجتماع کرد و اسلامی را عرضه کرده که همه معادله استکبار را بر هم بزند.

وی گفت: تمام دشمنی دنیا با ما بر سر این است که ما اسلام را از گوشه مساجد در آورده ایم و آن را بر هم زننده همه معادلات جهانی قرار دادیم.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: یک روزی در همین منطقه آنگاه که آمریکا اراده کرد 80 میلیون مسلمان در برابر 2 میلیون یهودی صیهونیست شکست خوردند و امروز کار به جایی رسیده که یک آقا سید راه افتاده و اسرائیل را خاک بر سر و خاک نشین کرده است.

علم الهدی تصریح کرد: آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه همه دست به دست هم می دهند که بوسیله ناپاک ترین و بی رحم ترین مزدوران وهابی مرد و زن سوریه را به خاک و خون بکشند و اکنون بعد از 2 سال چون یک رهبر حکیم و استکبار ستیز جهان اسلام را اداره می کند دشمنان باز هم از اسلام شکست خوردند.

از برنامه های خوب و شفاف ساز صدا و سیما تشکر می کنم

وی با اشاره به انتخابات هفته آینده تاکید کرد: برای بار دوم از برنامه های خوب و شفاف ساز صداوسیما تشکر می کنم چرا که با این برنامه ها مردم همه کاندیداها را به خوبی شناختند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه یک هفته دیگر قرار است دین حضرت محمد (ص) را به یکی دیگر از این افراد بسپاریم گفت: دین حضرت محمد(ص) را به چه کسی می خواهید بسپارید به یک فردی که این دین را ادامه دهد و یا به یک فردی که به دنبال مطرب و مطرب بازی باشد.

 علم الهدی خطاب به نمازگزاران و همه مردم اظهار کرد: نمازگزاران، مومنینی که در روز جمعه سفره حضرت علی بن موسی الرضا را به هر سفره ای ترجیح دادند می خواهند اسلام پیغمبر را به چه کسی بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی در انتخابات شرکت نکند به جهنم رفتنش قطعی است، گفت: اول باید احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنید و بعد هم سنجیده و براساس معیارهای اسلام و پیغمبر به کسی رای دهید که خدای نکرده انقلاب به دست نا اهلش نیفتد.

نظرات بینندگان