arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۲

کوچک‌زاده: به موضوع احضار رییس‌جمهور، افتخار می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکس هشت سال در مسند بالاترین مقام اجرایی کشور باشد، قطعا خطاهای بزرگی ممکن است مرتکب شود گفت: بحث بر سر این است که جوانمردی، انسانیت، انصاف و همچنین اعتدال که می‌گویند، کجا رفته است؟

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مهدی کوچک‌زاده در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان جدید شهید دکتر لواسانی با بیان اینکه ریشه همه مصیبت‌ها در جامعه ما، خطاب کردن یک انسان به عنوان دروغگو است، گفت: این موضوع پدر جامعه ما را درآورده است.

وی افزود: چه در عرصه سیاسی و در چه حوزه‌های دیگر، زمانی خدمت‌گذارترین آدم‌ها با سنگین‌ترین تهمت‌ها و اهانت‌ها مواجه می‌شوند، اما مهم این است که فرد در این شرایط مقاومت کرده و امور را نادیده بگیرد، هر چند امری سخت است.

نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به اینکه در عرصه سیاست گاهی فردی یک یا دو ماه در تیتر اول رسانه‌هایی که پایبند به خیلی چیزها نیستند، آن هم از طرف کسانی که ادعای اعتدال، اخلاق‌مداری و مخالفت با تندروی دارند، مورد فحاشی قرار می‌گیرند، گفت: من درد و دلم را می‌گویم، هر چند ممکن است خیلی‌ها نپذیرند یا پس از انعکاس در روزنامه‌ها و سایت‌ها بگویند که من حرف بیخود می‌زنم.

کوچک‌زاده ادامه داد: چقدر گفته‌اند که فلانی برای اطرافیانش خط قرمز تعیین کرده و نمی‌شود این اطرافیان را احضار کرد، حال آنکه دروغگو، کم حافظه است و خودش را احضار کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه من اصلا بحث دفاع همه جانبه و 100 درصد از کسی را ندارم، خاطرنشان کرد: ما همه غیرمعصومیم و در کارمان اشکال است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای عنوان کرده‌اند که او(رییس‌جمهور) اجازه نمی‌دهد اطرافیانش را احضار کنند، گفت: دیگر رسوایی از این بالاتر که خودش احضار شد؟ ما به این موضوع افتخار می‌کنیم و هیچ مسئله‌ای نیست.

کوچک‌زاده همچنین ادامه داد: من بارها فکر می‌کردم در این شرایط سخت، مرتضوی چگونه می‌تواند با این اعتماد به نفس و روحیه سر کارش حاضر شود! من هیچ بدهی و رابطه‌ای با احدی ندارم، هر چند مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یزدی است و ما هم بعدها فهمیدیم، یزدی هستیم.

وی گفت: فردی شبانه‌روز با بدترین توهین‌ها و فحش‌ها مواجه می‌شود و همچنان صبح بر سر کار خود حاضر می‌شود، باید پرسید که آیا اکنون سازمان تامین اجتماعی نابود شده یا پیشرفت کرده است؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بیمارستان‌ها و مراکز درمانی راه بیندازیم که این بیماری منحوس که در حال نابود کردن کشور است، درمان شود، اظهار کرد: امیدوارم مراکزی در کشور درست شود که این بیماری را از بین کسانی که حب قدرت، مقام و حسادت در دلشان ریشه روانده است، برطرف کند.

نظرات بینندگان