arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۲

گودرزی: آبروی من را بردند/ اگر مشکلی داشتم برای آزمایش نمی‌رفتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آزادکار وزن 96 کیلوگرم تهران گفت: هنوز چیزی قطعی نشده، اعلام کردند 2 سال محروم هستم و آبروی من را بردند.

علیرضا گودرزی در گفت‌وگو با فارس، درباره اعلام خبر محرومیتش به دلیل امتناع از دادن آزمایش دوپینگ گفت: آن روز از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیگی بودم و با تجویز پزشک دارو استفاده کرده بودم؛ خبر هم نداشتم که می‌خواهند نمونه‌گیری کنند.

وی ادامه داد: به دلیل ناراحتی گردن از ادامه رقابت‌ها انصراف دادم، دکتر از من سوال کرد که چرا نمی‌توانی کشتی بگیری شرایط را توضیح دادم و حتی گفتم با تجویز پزشک آمپول زده‌ام که بتوانم کشتی بگیرم، اما نمی‌توانم. نامه آن هم موجود است و به کادر فنی ارائه کردم.

گودرزی افزود: دکتر طاهری گفت یک روز بعد از مسابقات فرصت دارم که برای نمونه‌گیری مراجعه کنم تا محروم نشوم، اما نمی‌دانم چطور اعلام کردند 2 سال محروم هستم. به هر حال با دستور دکتر پورکاظمی از من نمونه‌گیری انجام شد. اگر من مشکلی داشتم که مراجعه نمی‌کردم.

وی تصریح کرد: چرا از بقیه کشتی‌گیران به خصوص در 84 و 120 کیلو نمونه‌گیری انجام نشد. تنها روی من تمرکز کرده بودند. مشکلی نداشتم، اگر موردی داشتم که این قدر اصرار نمی‌کردم؛ حتی پورکاظمی به من گفت چرا اینقدر عجله و اصرار داری.

گودرزی گفت: قصاص قبل از جنایت می‌کنند، من که کاری انجام نداده‌ام و هنوز چیزی قطعی نشده است که اعلام کرده‌اند 2 سال محروم هستم. آبروی من را بردند و نفرین پدر و مادر من دامن آنها را خواهد گرفت. هر کجا که کادر فنی گفته است کشتی گرفته‌ام. حتی در مرحله اول به من سهمیه ندادند. 10 نفر در وزن من حضور داشتند که من 5 کشتی‌ گرفتم که در همه مسابقه‌ها هم برنده بودم. مگر می‌شود از بین 10 نفر من تنها 5 کشتی بگیرم.
نظرات بینندگان