arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۲

پروین مدیرعامل می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
از باشگاه پرسپولیس اخبار مختلفی به گوش می‌رسد که نه تنها هواداران این تیم را آرام نمی‌کند بلکه بر نگرانی‌های آنها می‌افزاید.

به نقل از تسنیم، اوضاع در باشگاه پرسپولیس که در آرامش نسبی قرار داشت به یکباره به هم ریخت. این تیم که خود را برای حضور در لیگ سیزدهم آماده‌ می‌کند و پس از اردبیل به اردوی رامسر رفته حالا با چالشی به نام انتخاب مدیرعامل جدید مواجه است.
 
رویانیان که چند وقتی بود صحبت از رفتنش می‌شد، در حالی که سوار بر هواپیما به روسیه می‌رفت خبر برکناری‌اش منتشر شد تا ثابت شود برکناری مدیران در هوا و البته خارج از کشور فقط مختص به محدوده سیاست نیست و ورزشی‌ها هم می‌توانند با الگوبرداری از سیاسی‌ها چنین کارهایی انجام دهند.
 
حالا رویانیان رفته و همه جا صحبت از جانشین او است. از کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج به عنوان اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس یاد می‌شود اما تجربه نشان داده در چنین مواقعی کسی که بیشترین شانس را دارد، می‌تواند در چشم به هم زدنی شانسش به حداقل کاهش پیدا کند.
 
حمید سجادی هم که روزهای آخر حضورش در وزارت ورزش و جوانان را سپری می‌کند، دیگر گزینه مدیرعاملی پرسپولیس است که البته شانس او روی کاغذ کمتر از کامبوزیا است.
 
جالب‌ترین قسمت ماجرا اما اینجاست که از علی پروین به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شود. پروین که معمولا در تعطیلات به لواسانات می‌رود، خودش را برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی آماده می‌کند. او که با آمدن دایی از قدرتش کاسته شده می‌خواهد با قرار گرفتن در بالای سر دایی اختیار کار را در دست بگیرد.
 
در سوی دیگر ماجرا گفته می‌شود که حضور کامبوزیا و خوردبین در هیات مدیره پرسپولیس قطعی شده و البته صحبت از اضافه شدن علی سعیدلو هم است. همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که هواداران پرسپولیس پس از یک فصل کابوس‌وار بار دیگر با نگرانی وضعیت تیمشان را دنبال می‌کنند.
 
با این شرایط باید دید چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس است و تکلیف علی دایی چه می‌شود؟ آیا دایی می‌تواند با شرایط جدید کنار بیاید؟
نظرات بینندگان