arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۲

حضور چند نماینده پارلمان بحرین در تجمع منافقین در فرانسه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک نماینده پارلمان بحرین گفت که از منافقین علیه ایران حمایت می کنیم.

به گزارش "ایران دیپلماتیک"، روزنامه بحرینی الوسط نوشت: شماری از فعالان سیاسی و مقامات بحرینی در برنامه های سالانه مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) در پاریس مشارکت کردند.

به نوشته این روزنامه شماری از مقامات خارجی از جمله نخست وزیر اسبق الجزایر، تعدادی از اعضای کنگره آمریکا، پارلمان اروپا و شماری از وزیران سابق در کابینه آمریکا حضور داشتند.

از بحرین هم عبدالحکیم الشمری، علی الزاید، احمد قراطه سه نفر از اعضای پارلمان  این کشور در برنامه گروهک تروریستی منافقین در پاریس حضور داشت. همچنین هیات هایی از یمن، اردن، مصر، سودان، سوریه، الجزایر و مراکش هم در این مراسم شرکت کرده بودند.

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین هم مدعی شده است دولت ایران باید دخالت در بحرین را متوقف و نیروهای خود را از سوریه خارج کند.

قبل از این هم یک مقام سازمان ملل متحد در عراق از آمادگی بحرین برای پذیرش و میزبانی شماری از اعضای منافقین مستقر در اردوگاه لیبرتی در حومه بغداد خبر داده بود اما چندی بعد وزیر امور خارجه بحرین به طور رسمی این خبر را رد کرد.

برخی از تحلیلگران گفته بودند این خبر و تکذیب آن، به عمد صورت گرفته بود تا پیامی خطاب به ایران ارسال شود.

به گزارش ایران دیپلماتیک مقامات بحرینی ایران را به حمایت از مخالفان و فعالان معترض به حکومت منامه متهم می کنند و برای انجام مقابله به مثل، به حمایت از منافقین روی آورده اند.

در دو سال اخیر و بعد از آغاز موج اعتراضات مردمی به دولت بحرین، مطبوعات دولتی این کشور به انتشار خبرهای گروهک تروریستی منافقین و مقالاتی در تایید فعالیت های آن روی آورده اند.
نظرات بینندگان