arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۲

ایران امارات را گلباران کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ملیپوشان فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات فوتسال بازیهای داخل سالن آسیا را با پیروزی پرگل مقابل امارات پشت سر گذاشتند
.
به گزارش انتخاب به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 16 امروز (به وقت محلی) در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتسال چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در سالن سنگدو گلوبال یونیورسیتی اینچئون به مصاف امارات رفت.

شاگردان خصوص کاندلاس که در این بازی یک سر و گردن بالاتر از حریف خود بودند با نتیجه 13 بر صفر به پیروزی رسیدند تا شروعی قدرتمند در این مسابقات داشته باشند.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار مقابل امارات محمد طاهری، حسین طیبی و مهدی جاوید (هر کدام 3 گل)، قدرت بهادری (2 گل) و  سیدعلی کیایی و علی‌اصغر حسن‌زاده موفق به گلزنی شدند.

بر اساس اعلام مصطفی عمادی، سرپرست تیم ملی فوتسال کشورمان بازیکنان امارات بسیار خشن بودند و محمد کشاورز در یکی از صحنه‌ها در نیمه اول آسیب دید و از بازی بیرون رفت. حضور او در بازی مقابل عراق در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، هر چند تیم پزشکی سعی می‌کند که او را به بازی روز دوشنبه 10 تیرماه مقابل عراق برساند. بازیکنان اماراتی در این بازی کارت‌های زرد گرفتند و مهدی جاوید از ایران از بازی اخراج شد تا در بازی مقابل عراق حضور نداشته باشد.

دیدار بعدی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا 2013 روز دوشنبه 10 تیرماه مقابل عراق خواهد بود. تیم ملی فوتسال کشورمان فعلا با 3 امتیاز صدرنشین گروه D این مسابقات است.

تیم ملی فوتسال ایران از رکورداران رقابت‌های فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا به شمار می‌رود که در 3 دوره گذشته این مسابقات بدون باخت قهرمان شده است. با احتساب 13 گلی که تیم ایران در بازی با امارات به ثمر رساند با 191 گل‌زده و 22 گل‌خورده بهترین جایگاه را در میان تیم‌های فوتسال حاضر در بازی‌های داخل سالن آسیا دارد.

در دیگر دیدارهای امروز  ژاپن 8 بر صفر ازبکستان را شکست داد و در بازی چین و اندونزی، این چین بود که 2 بر یک به پیروزی رسید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
1
6
تیتر گزارش یه جور دیگه ، خود گزلرش یه جور دیگه!
این دقیقاً حق الناس هستش
نظرات بینندگان