arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۲

تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر عقب افتاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر راه و شهرسازی که تا چند روز پیش زمان تحویل واحدهای مسکن ویژه سایت تهرانسر را پایان سال جاری وعده داده بود، به یکباره زمان تحویل نهایی این واحدها را به پایان خرداد 93 موکول کرد.

به گزارش ایسنا، متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر که از شهریورماه سال گذشته وارد مرحله ثبت‌نام و واریز اقساط سه ماهه خود شده‌اند، در انتظار تحویل واحد مورد نظرشان هستند و طبق وعده‌ مقام عالی وزارت راه و شهرسازی خود را برای تحویل این واحدها از مهر تا پایان سال 92 آماده و برنامه‌ریزی کرده بودند که شب عید 93 در خانه‌هایشان مستقر شوند اما با وعده جدید نیکزاد نمی‌دانند درست چه زمانی واحد مسکونی خود را تحویل می‌گیرند؟

روزهای آخر خرداد بود که وزیر راه و شهرسازی از آغاز واگذاری واحدهای مسکن ویژه سایت تهرانسر از تیرماه خبر داد و گفت: همه واحدهای این منطقه تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شوند اما پس از گذشت پنج روز یکباره زمان تحویل این واحدها به موعد جدید موکول شد و نیکزاد اعلام کرد: واحدهای مسکن ویژه تهرانسر تا پایان فصل بهار سال بعد به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

در حال حاضر پروژه 35 هکتاری مسکن ویژه تهرانسر با 2560 واحد مسکونی در بلوک‌های پنج طبقه روی پیلوت و متراژ 105 مترو با خدمات کاربری، تجاری‌،‌ آموزشی و فرهنگی در حال ساخت است.
نظرات بینندگان