arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۲

امام جمعه موقت تهران: انتخابات ریاست جمهوری دست هیچ کس بهانه‌ای نداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری امسال عملا دروغ بودن ادعاهای سال 88 را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن با روش‌های پیچیده و با تجاربی که کسب کرده و موفقیت نسبی که در سال 88 به دست آورده بود، تصور می‌کرد که این بار نیز می‌تواند حضور مردم را پای صندوق‌های رای کم رنگ کند، اما خدا مردم ایران را دوست دارد و خدا نگذاشت که نقشه‌های دشمن که آماده کرده بود، صفوف ملت را بشکند.

وی با تشکر از عوامل دخیل در حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر خاطر نشان کرد: مجاری نظارتی و اجرایی آنچنان مستحکم و متین عمل کردند که انتخابات ریاست جمهوری بسیار عالی برگزار شد و دست هیچ کس بهانه‌ای نداد و این اقدام مردم امام زمان (عج)را خشنود کرد.

صدیقی افزود: انتخابات اخیر دشمنان را مایوس کرد، مهمترین اثر این انتخابات این بود که در سال 88 برخی از خدا‌، قیامت و بصیرت مردم غافل بودند و ادعای تقلب کرده و برخلاف قانون عمل کردند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند و رسانه‌های غربی مشروعیت نظام را زیر سوال بردند، اما حضور حماسی شما عملا دروغ بودن آن ادعا و بی‌جا بودن فتنه‌ دیگران را ثابت کرده و بر دشمنان تو دهنی زد و خود آنها اعتراف کردند که مردم در انتخابات حضور حماسی داشتند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به حوادث هفتم تیرماه و شخصیت شهید بهشتی گفت: فاجعه هفتم تیر با توجه به خسارت و ضربه‌ای که ملت و فرهنگ و نظام ایران وارد کرد، جزء خسارت‌های سنگین تاریخ بشر است که بر یک ملت وارد شده است.

صدیقی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به کشته شدن شیعیان در مصر اضافه کرد: این اتفاق هشدار و زنگ خطری به دنیای اسلام است، دنیای استکبار سال‌های سال تلاش کرد که فرقه سلفی را که با خشونت آهنگ قتل‌،‌ غارت و استبداد همراه است به وجود آورد و به عنوان چهره اسلام معرفی کند.

وی ادامه داد:اینگونه خشونت‌ها و سربریدن‌ها و عالم دینی زیر چماق گرفتن‌ها مال این دوران کنونی نیست، بلکه مال زمان بربریت و جاهلیت است. سازمان‌هایی مانند کنفرانس اسلامی،‌سازمان حقوق بشر و سازمان ملل در برابر اینگونه جنایت‌ها و حوادث بحرین کور هستند.

هم چنین حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اهمیت اذان واقامه پیش از برپایی نماز گفت: اذان شعار است، هر دینی برای اعلان به مردم و دعوت آنها به پایگاه‌های پرستش، آیینی را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: اذان واقامه آنقدر مهم است که برخی آن را مستحب موکد می‌دانند ،نماز تشریفاتی دارد و نباید لخت خوانده شود.

نظرات بینندگان