arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۲

کیهان: شبکه ای برای طرح مطالبات ضد انقلابی از رئیس‌جمهور منتخب فعال شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کیهان نوشت:

شبکه عنکبوت برای طرح مطالبات ضد انقلابی از رئیس‌جمهور منتخب فعال شد.

این شبکه طیفی از روزنامه‌نگاران زنجیره‌ای (غالباً متواری و بعضا مقیم ایران)، شماری از اعضای حزب استعماری بهائیت، تعدادی از اعضای حزب منحله مشارکت، و شماری از عناصر گروهکی متواری فعال در فتنه سبز را شامل می‌شود. اخیرا دو طیف از وابستگان به این شبکه که غالبا در فضای مجازی فعال هستند با امضای دو نامه تحت عنوان «روزنامه‌نگاران» و «کنشگران سیاسی و اجتماعی و حقوق بشری» به طرح مطالبات جریان‌های ضد انقلاب پرداخته و خواستار دور کردن سایه فضای امنیتی از فعالیت‌های رسانه‌ای شدند. آنها همچنین خواسته‌اند انجمن صنفی روزنامه‌نگاران- که در دوره اصلاحات تبدیل به مرکز حمایت از پایگاه‌های مطبوعاتی دشمن شده بود- احیا شود. در یکی دیگر از همین نامه‌ها ادعا شده که تبعیض علیه اقلیت‌های مذهبی وجود دارد که باید رفع شود و در ادامه اذعان شده که منظور از اقلیت مذهبی، همان حزب صهیونیستی بهائیت (فرقه دست‌ساز انگلیس) است!

پیش‌بینی می‌شود انتشار این قبیل نامه‌های زنجیره‌ای برای اعمال فشار به رئیس‌جمهور جدید در آینده تشدید نیز بشود و این در حالی است که مجرمان امنیتی در هر کشوری در معرض مجازات و محدودیت قرار می‌گیرند.

رسانه‌هایی نظیر بالاترین، گویانیوز، روزنت، جرس، کلمه و... در اختیار شبکه عنکبوت قرار دارند یا از این شبکه حمایت می‌کنند.
نظرات بینندگان