arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۲

سخنگوی‌ پایداری: روحانی درخواستی نداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه روحانی باید معنا و مفهوم اعتدال را بیان کند، گفت: تاکنون از سوی رئیس‌جمهور منتخب به جبهه پایداری پیشنهاد درخواست مشورتی برای معرفی اعضای کابینه دولت داده نشده است.
 
امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‎وگو با فارس، اظهار کرد: کابینه دولت یازدهم باید کابینه‎ای معتدل، متدین، کارآمد و دارای تخصص و تجربه باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون از سوی رئیس‌جمهور منتخب به جبهه پایداری درخواست مشورتی برای معرفی اعضای کابینه دولت صورت نگرفته، خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که جبهه پایداری نیز با عنوان یک جریان، انتظاری برای مورد مشورت قرارگرفتن از سوی رئیس‌جمهور در جهت شناسایی افراد لایق و معرفی کابینه ندارد.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: در ابتدا روحانی باید تعریف خود را از اعتدال بیان کند، چرا که اعتدال مفهومی عام بوده که نیاز به ریزبینی دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتدال به معنای منطق محاسبه‎ای و مبتنی بر برنامه پسندیده بوده، اما اعتدال به معنای انفعال و رکود را نمی‎پذیریم.

قاضی‌زاده با اذعان اینکه تک جناحی و یا فراجناحی بودن وزرای کابینه دولت یازدهم امری مهم نیست، تاکید کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد این است که دولت یازدهم دولتی معتقد به آرمان‎های نظام اسلامی و اندیشه‎های ناب امام راحل باشد.

به گفته سخنگوی جبهه پایداری در کابینه دولت یازدهم، افراد کاردان، کاربلد، معتقد به ارزش‎ها و اسلام ناب باید پست و مقام بگیرند.
نظرات بینندگان