arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۲

آقازاده:من کنار گذاشته نشدم، به دلیل اختلاف‌نظر با آقای دکتر احمدی‌نژاد کنار رفتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت:

رضا آقازاده گفت: معتقد نیستم که ما ژنرالیم و سایرین که هستند گروهبان هستند و آنها باید بروند تا ژنرال‌ها سر کار آیند. به نظر می‌رسد این دیدگاه یک توهم است.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: اگر در کشور شرایط فراهم شود نیروهای قابل زیادی وجود دارند که کم هم نیستند. در شرایط فعلی نیز آقای روحانی تلاش می‌کند از نیروهایی کمک بگیرد تا بتواند کشور را به شرایطی برساند که واقعا عقلانیت در آن ایجاد شود و سر و سامان نسبی به وجود آید و این نیروها هم کم نیستند. چه در گذشته و چه در حال حاضر نباید فکر کنیم اگر ما نباشیم کارها می‌خوابد، این از خودخواهی ما است اگر این تصور را داشته باشیم.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی در ادامه این گفت وگو که خبرنگار ایرنا نیز حضور داشت، تاکید کرد: معتقد نیستم که فقط ما ژنرال هستیم و دیگران کار بلد نیستند.

آقازاده خاطرنشان کرد: لازم نیست انسان حتما وزیر و وکیل باشد تا بتواند در جامعه مفید باشد، می‌تواند در هر شرایطی قرار گرفت اگر واقعا قابلیت‌هایی داشته باشد برای جامعه و کشور مفید باشد. در این زمینه باید بگویم من کسی نبودم که کنار گذاشته شوم، خودم به دلیل اختلاف‌نظرهایی که با آقای دکتر احمدی‌نژاد درباره حل و فصل پرونده هسته‌یی داشتم کنار رفتم ، وقتی هم که کنار رفتم فکر می‌کردم بیرون از دولت هم باید مفید بود، بنابراین به نظر خودم کارهای قابل توجهی آغاز کردم و در این نزدیک به چهار سال هم موفقیت‌های بسیار خوبی داشتم.

وی توضیح داد: من درباره ضرورت فناوری‌های جدید اعتقاد دارم و به آن بسیار علاقه‌مندم. اولین کاری که آغاز کردم کار بر روی ایمپلیمنت‌های پوستی بود که پروژه آن هم توسط خود آقای احمدی‌نژاد افتتاح شد و ما در حال حاضر تولید پوست زنده‌ای داریم که برای درمان زخم‌های دیابتی و سوختگی‌ها از آن استفاده می‌کنیم و در بیمارستان‌های متعددی این محصول مصرف می‌شود.

نظرات بینندگان