arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۲

پروند ه تخلفات کیش به دادسرای شعبه 15 تهران ارسال شد/ دولت دفاعیات را به قاضی ارائه دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور با صدور اطلاعیه ای، به نهاد ریاست جمهوری پاسخ داد و تاکید کرد که پرونده تخلفات کیش مبنی بر ارائه تسهیلات 450 میلیون یورویی به دادسرای تهران و شعبه پانزدهم بازپرسی ارسال شده است و اگر توضیح و دفاعی وجود دارد، باید به محضر قاضی ارائه گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بازرسی با انتشار این اطلاعیه، تاکید کرده است که در ایام جابجایی مدیریت‌ها از هر گونه تصمیم و اقدام خلاف قانون و غیرمتعارف جلوگیری خواهد کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در ظهر جمعه هفتم تیر ماه جاری اطلاعیه‌ای علیه سازمان بازرسی کل کشور منتشر کرد. جدا از متن سخیف و اهانت‌آمیز اطلاعیه که متناسب با شخصیت تهیه‌کنندگان و سفارش‌دهندگان این مطلب، اعلام می‌دارد؛

سازمان بازرسی کل کشور پیوسته بصورت مستند و طبق مقررات اقدام نموده و گزارش‌های دقیق، استوار و قانونی تهیه و ارائه می‌نماید که پرونده‌های مربوط به تخلفات کیش هم بخشی از این گزارش‌ها است. در خصوص پرونده احداث تالارهای بین‌المللی کیش و صدور دستور مبنی بر ارائه تسهیلات  450 میلیون یورویی، گزارش کامل سازمان در تاریخ 5/4/1390 به دادسرای تهران شعبه پانزدهم  بازپرسی ارسال شده است و مدعیان اگر توضیحی و دفاعی دارند به محضر قاضی ارائه دهند.

در خصوص انتشار اسناد نیز چون همین درخواست در ابتدای سال توسط معاون اجرائی رئیس جمهور صورت گرفته بود روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور بخشی از اسناد مربوط را طی اطلاعیه‌ای در تاریخ 17/2/1392 منتشر کرد.

لازم به ذکر است سازمان بازرسی طبق وظائف ذاتی به انجام تکالیف قانونی خود متعهدانه و با جدیت پرداخته و ادامه خواهد داد و این ناروائی‌ها و رفتار خلاف اخلاق و قانون مانع انجام مسئولیت‌ها نخواهد شد و بی‌تردید فعالیت خود را در ایام انتقال و جابجایی قدرت و مدیریت‌ها  تشدید نموده تا از هرگونه تصمیم و اقدام خلاف قانون و غیرمتعارف و دردسرآفرین جلوگیری نماید و این پرخاشگری‌ها و فرافکنی‌ها به حول و قوه الهی خللی در جلوگیری از قانون‌گریزی و ایجاد فساد نخواهد کرد.

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور

نظرات بینندگان