arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۲

رویانیان کامبوزیا را پشه خواند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقادهایی که کامبوزیا از مدیریت پرسپولیس انجام داده، یادآور شد: او هنوز پرسپولیس را ندیده آن وقت این چه حرف‌هایی است که می‌زند. من نمی‌خواهم به او توهین کنم اما هیچ آدم عاقلی چنین حرف‌هایی را نمی‌زند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رویانیان در انتقاد از کامبوزیا افزود: من برای آدمها احترام قائل هستم اما او که هنوز نیامده چگونه این حرف‌ها را می‌زند. هیچ مدیریت عقلانی چنین حرف‌هایی را مطرح نمی‌کند او هنوز نیامده و معلوم هم نیست که بیاید.

 وی در مورد اینکه کامبوزیا صحبت امروز هم در واکنش به مصاحبه علی دایی مسائلی را مطرح کرده بود و انتقادهایی کرد، خاطرنشان کرد: شاید آقایان کامبوزیا را روی کاغذ آوردند که پرسپولیس را نابود کند به هر کسی که او را آورده می‌گویم آخر تو چه کاره هستی که درباره پرسپولیس حرف می‌زنی، نه مدیرعاملی و نه در هیئت‌مدیره هیچ چیز نیستی چرا سرمربی مرا می‌کوبی. من فعلاً سکوت می‌کنم اما اگر حرف بزنم صحبت‌هایی را علیه بزرگان خواهم کرد و همه چیز را می‌گویم. آخر این چه حرفهایی است که می زنی.

وی افزود:‌ من اهل ریا و دروغ نیستم و از آن بیزارم نمی‌خواهم دنبال فریبکاری باشم اگر من را نمی‌خواهند مردانه بگویند. من به همه هواداران می‌گویم بنده هیچ کاری نکرده‌ام بیایند و من را بردارند چرا نقشه می‌کشند. علیه این و آن حرف می‌زنند. راحت بیایند بگویند که ما تو را نمی‌خواهیم.

نظرات بینندگان