arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹

پورمحمدی: اگر رای مردم نقشی ندارد چرا از ماه ها قبل فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اید

مصطفی پور محمدی می گوید:اگر در کشور آزادی وجود ندارد، چرا از ماه ها قبل فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مصطفی پور محمدی می گوید:اگر در کشور آزادی وجود ندارد، چرا از ماه ها قبل فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اید.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجدامام زین العابدین(ع) قم برگزار شد؛ با بیان اینکه دشمن خیال کرده می‌تواند با جنگ نرم انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد؛ اظهار کرد: این در حالی است که متاسفانه عده ای در داخل به دشمن پهلو دادند و جبهه را برای دشمن باز کردند و این بزرگترین خیانتی است که یک نفر می تواند مرتکب شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: امام همیشه مردم را باور داشت و به آن‌ها اعتماد می‌کرد تا مردم نیز این انقلاب را برای خود بدانند و این امر سبب شد که مردم به صحنه بیایند و بیش از سه دهه با جان و دل از این انقلاب محافظت کنند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) برای ما ملاک و شاخص را تعیین کرده است، اظهارکرد: امام خمینی(ره) گفتند که هر وقت دیدی دشمن از شما تعریف کرد و برای شما سوت و کف زد بدانید که راه را اشتباه رفته‌اید و این ملاک و شاخصی برای ماست.

پورمحمدی با اشاره بر این که اختلاف نظر و انتقاد در همه جا وجود دارد، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب واژه بصیرت را وارد ادبیات سیاسی ما کرده است و این همان مطلبی است که امام خمینی(ره) نیز می خواهد.

وی بر لزوم فراهم آوردن فضا برای انتقاد تاکید کرد و گفت: این در حالی است که باید به یاد داشته باشیم که نباید به کسی تهمت بزنیم و یا اهانتی داشته باشیم؛ چرا که امروز ضامن بقای انقلاب اسلامی تداوم عترت یعنی ولایت فقیه است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به این که انقلاب همیشه فراز و فرود داشته است، خاطرنشان کرد: ما باید خدا را شاکر باشیم که توفیق حرکت در تحقق وعده الهی را نصیب ما کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از پر فروغترین و با شکوهترین حوادث تاریخ بشریت است، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یک جریان سالم و پر فروغ را در چند دهه اداره کرده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور، افزود: انقلاب هایی که امروز در جهان رخداده است شباهت بسیاری به انقلاب اسلامی دارد، اما انقلاب اسلامی پایه‌های توسعه‌طلبی و قدرت‌طلبی غربی‌ها و آمریکا را سست کرده است.

وی با تأکید بر این که ما دایه جهانگشایی و نفع سرزمین نداریم بلکه به دنبال فتح قله‌های اندیشه و تفکر در جهان هستیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی صاحب پیام و اندیشه است و امام علت قیامش را بازگرداندن گمشده انسان‌ها یعنی اسلام و خدا به مردم دانست.

وی با بیان این که امروز فضای عدالتخواهی قوی تر از گذشته شده است و رفاه مردم یک بحث جدی و اساسی است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از مسئولانی برخوردار است که خدمت به مردم را برای خود افتخار می دانند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به برخی که می گویند رای مردم نقشی ندارد و در کشور آزادی وجود ندارد، اظهار کرد: به این افراد باید بگوییم که اگر رای مردم نقشی ندارد چرا از ماه ها قبل فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اید.

برچسب ها: پورمحمدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Azerbaijan
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
0
0
يكي به اين اقا بگه اخه مرد حسابي اگه نخوان بيان تو انتخابات كه اونوقت بايد برن بشن برانداز اگه ميخوان بيان واسه اينه كه نظام را قبول دارند و ميخواهند اصلاح كنند وهنوز نا اميد نشده اند.اين اشكال داره .
نظرات بینندگان