arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۲

احمدي‌نژاد به 397 برمي‌گردد؛ همسايگان جديد رئيس دولت دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همشهري آنلاين: محمود احمدي‌نژاد خود را آماده مي‌کند تا با دوستان هم دانشکده‌اي خود ديداري دوباره داشته باشد، دوستاني که البته تعدادي از آنها طي هشت سال گذشته با او در بدنه اجرايي کشور همگام بودند.

اتاق 397 دانشکده مهندسي عمران دانشگاه علم و صنعت ايران، اتاق دکتر محمود احمدي‌نژاد عضو هيئت علمي گروه حمل و نقل اين دانشکده است. احمدي‌نژاد هنگام بازگشت به دانشگاه علم و صنعت و تمرکز دوباره بر امر تدريس و دانشگاه، چندان هم تنها نيست چون چند همکار هم طبقه‌اي خود در طبقه سوم دانشکده مهندسي عمران را طي هشت سال گذشته همراه خود به دولت يا بنده اجرايي کشور برده بود که اکنون با پايان يافتن دولت دهم، آنها نيز به احتمال زياد بر درس و دانشگاه متمرکز خواهند شد.

عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير سابق کار، رفاه و تامين اجتماعي که قبل از اسفنديار رحيم مشايي بر صندلي رئيبس دفتر رئيس جمهور نشسته بود از هم گروهي‌هاي احمدي‌نژاد است. شيخ‌الاسلامي عضو هيئت علمي گروه حمل و نقل دانشکده مهندسي عمران دانشگاه علم و صنعت ايران با مرتبه علمي استادياري است.

حسن زياري عضو هيئت علمي گروه راه و ترابري دانشکده مهندسي عمران که در دو دولت محمود احمدي‌نژاد مدتي عهده‌دار معاونت وزارت راه بود و بعد از آن در جايگاه رياست دانشگاه پيام نور نشست نيز ديگر هم طبقه‌اي محمود احمدي‌نژاد در دانشکده مهندسي عمران است.

حميدرضا رازقي عضو هيئت علمي گروه خاک دانشکده مهندسي عمران دانشگاه علم و صنعت و شهريار افندي‌زاده هم‌گروهي احمدي‌نژاد که هر دو در سطح معاونت وزير در دولت احمدي‌نژاد فعاليت مي‌کردند نيز از ديگر هم طبقه‌اي‌هاي احمدي‌نژاد هستند که هنگام بازگشت رئيس جمهور ايران به دانشگاهش، او را تنها نمي‌گذارند.

البته که حميد بهبهاني استاد تمام گروه راه و ترابري دانشکده مهندسي عمران دانشگاه علم و صنعت ايران، از وزراي بدشانس کابينه احمدي‌نژاد بوده و با استيضاح نمايندگان مجلس، از وزارت راه و ترابري خلع شد اما او هم که در يک طبقه پايين‌تر از احمدي‌نژاد براي خود دفتري دارد، هنگام بازگشت شاگرد سابق و رئيس سابق خود از او استقبالي ويژه خواهد کرد.
پايگاه رسمي دانشکده مهندسي عمران دانشگاه علم و صنعت ايران هر چند که شماره اتاق محمود احمدي‌نژاد را 397 و شماره داخلي او را 3105 اعلام کرده است اما بر اساس آخرين ليست شماره داخلي اين دانشکده که در 21 خرداد ماه 1392 به روز شده است شماره داخلي 3105 فعلا به محل آزمايشگاه ترافيک اختصاص داده شده است، تا زمان بازگشت احمدي‌نژاد به اتاق 397، دوباره فکري براي شماره داخلي دانشيار خود کند.

پست الکترونيکي محمود احمدي‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت ايران Ahmady@iust.ac.ir است و بر اساس اطلاعات مندرج در پايگاه رسمي دانشکده مهندسي عمران، نشاني محل کار او عبارت است از "دانشکده مهندسي عمران، طبقه سوم - اطاق 397"

دکتر محمود احمدي‌نژاد هر سه مقطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري خود را در دانشگاه علم و صنعت ايران سپري کرده است. احمدي‌نژاد در سال 1365 موفق به اخذ مدرک کارشناسي و در سال 1367 موفق به اخذ مدرک کارشناسي ارشد شده است و در سال 1376 همزمان با اينکه سيد محمد خاتمي رئيس جمهور شده او هم دکتر شده است.

احمدي نژاد بر اساس‌آنچه برخي منابع خبري منتشر کرده‌اند تاکيد کرده است که پس از پايان دولت دهم، در سياست باقي خواهد ماند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
130
371
اتفاقا اگر اعتدال و عدالت در میان باشد باید اقای احمدی نژاد بازنشسته شود تا هم خودشان به استراحت بعد یک مسئولیت سنگین برسد و هم جایگاهی دیگر بنا به اعتقاد خودشان برای جوانان باز شود.
نظرات بینندگان