arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۲

پرونده عاملان تهيه و انتشار بلوتوث سياه در دادگاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرونده عاملان تهيه و انتشار بلوتوث شکنجه يک زن و قتل او با صدور کيفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

13 خردادماه سال 90 مردي در تماس با پليس اعلام کرد چند روزي است يک دستگاه خودروي پيکان در مقابل خانه ما پارک شده و از داخل آن بوي تعفن به مشام مي‌رسد.در ادامه گروهي از ماموران راهي محل حادثه در خيابان آذربايجان شده و با دستور قضايي اقدام به بازکردن در خودرو کردند. در بازرسي از صندوق عقب خودروي پيکان جسد زن جواني کشف شد که مدتي از مرگ او مي‌گذشت.

با اطلاع موضوع به بازپرس جنايي تهران، جسد براي تعيين علت مرگ و شناسايي هويت او به پزشکي قانوني منتقل شد. کارشناسان پس از معاينات تخصصي اعلام کردند مقتول بر اثر شکنجه‌هاي بسيار به قتل رسيده است و حدود يک هفته از زمان مرگ او مي‌گذرد.

در حاليکه هيچ ردي از عاملان اين جنايت در دست نبود شهريورماه سال 90 ماموران دختر جواني را سوار بر يک خودروي پرايد سرقتي شناسايي و دستگير کردند. در بررسي تلفن همراه دختر جوان فيلم شکنجه زن جواني کشف شد که متهم درباره آن گفت: اين فيلم مربوط به شکنجه زني به نام نرگس مي‌باشد. نرگس با يک قاچاقچي مواد مخدر به نام حشمت در ارتباط بود و چندي قبل با هم به اختلاف رسيده و حشمت او را مورد شکنجه قرار داد و از صحنه آزار و اذيت او فيلمبرداري کرد. در ادامه حشمت دستگير و به ارتکاب اين جنايت با همدستي سه نفر ديگر اقرار کرد.کارآگاهان نيز همدستان او را دستگير کردند.
نظرات بینندگان