arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۲

احسان حدادی نایب قهرمان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نایب قهرمان بازیهای المپیک 2012 لندن در مرحله نهم رقابتهای پرتاب دیسک لیگ الماس روی سکوی دوم ایستاد.

به گزارش مهر، در این مرحله از مسابقات لیگ الماس که با حضور ورزشکاران سرشناس این رشته در پاریس برگزار شد، احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک در رده دوم ایستاد. پرتابگر سرشناس ایران در این مسابقه با ثبت رکورد 65 متر و 53 سانتی‌متر در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت.

پرتاب اول حدادی 59 متر و 92 سانتی متر بود. حدادی در پرتاب دوم رکورد 64 متر و 38 سانتی‌متر را ثبت کرد. حدادی در پرتاب چهارم خود که بهترین پرتاب او بود رکورد 65 متر و 53 سانتی‌متر را ثبت کرد. پرتاب سوم، پنجم  و ششم حدادی خطا شد.

"رابرت هارتینگ" آلمانی که قهرمانی جهان و المپیک لندن را در کارنامه خود دارد، با رکورد67 متر و 4 سانتی متر در مکان نخست این رقابتها قرار گرفت و "گرد کانتر" استونیایی نفر سوم المپیک با رکورد 64 متر و 77 سانتی‌متر در مکان سوم جای گرفت تا نتایج این ماده در المپیک لندن تکرار شود.

"ویکاس گوادا" از هند با رکورد 64 متر و 45 سانتی‌متر، "فرانک کاسانا" از اسپانیا با رکورد 63 متر و 89 سانتی‌متر، "رابرت اوربانک" از لهستان با رکورد 63 متر 33 سانتی‌متر، "اریک کادی" از هلند با رکورد 62 متر و 97 سانتی‌متر، "بن هاراداین" از استرالیا با رکورد 62 متر و 62 سانتی‌متر و "ژوهان لولاسون" از فرانسه با رکورد 58 متر و 89 سانتی‌متر به ترتیب رده‌های چهارم تا نهم را در اختیار گرفتند.

نظرات بینندگان