arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۲

"علی سه ثانیه" دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی جویبار از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت معروف به "علی سه ثانیه" در این استان خبر داد.

به گزارش فارس، ذبیح‌الله پهلوانی امروز بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان جویبار، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از منابع، مخبران و ردزنی سارقان حرفه‌ای ماموران پلیس آگاهی موفق شدند رد فردی به نام "ع – س" معروف به "علی سه ثانیه" اهل یکی از استان‌های کشور ساکن در شهرستان سیمرغ را در یکی از محلات جویبار بزنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهم به سرقت موتورسیکلت و تعقیب و مراقبت از وی دریافتند این فرد در سرقت موتورسیکلت‌ها نقش فعال دارد.

پهلوانی افزود: ماموران پلیس آگاهی با زیر نظر گرفتن متهم و انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضایی متهم را در مخفیگاه‌اش دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی، پرده از راز سرقت 14 دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان برداشت که موتورسیکلت‌های مورد نظر خود را در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و ظرف چند ثانیه سرقت کرده و پس از سرقت، تحویل مالخری در یک از روستاهای شهرستان می‌کرد.

پهلوانی با بیان اینکه با اعترافات متهم دستگیری مالخر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مالخر نیز در عملیات موفق پلیسی دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی جویبار در پایان با اشاره به تشدید طرح‌های برخورد با سارقان و استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: توسعه اقدامات فنی و اطلاعاتی برای اشرافیت اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی از اولویت‌های سال جاری این فرماندهی است.

پهلوانی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
نظرات بینندگان