arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۲

شایعه سازی برای جلوگیری از وزیر اطلاعات شدن یونسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی از دو هفته قبل، شایعاتی مبنی بر ابراز مخالفت رهبر انقلاب با عهده داری وزارت اطلاعات از سوی علی یونسی منتشر شده که اساسا بین روحانی و رهبر انقلاب، جلسه ای که در آن زمینه طرح چنین موضوعی باشد، برگزار نشده است

به گزارش انتخاب به نقل از آینده آنلاین ، در حالی از دو هفته قبل، شایعاتی مبنی بر ابراز مخالفت رهبر انقلاب با عهده داری وزارت اطلاعات از سوی علی یونسی منتشر شده که اساسا بین روحانی و رهبر انقلاب، جلسه ای که در آن زمینه طرح چنین موضوعی باشد، برگزار نشده است.

حجت الاسلام علی یونسی که بعد از ماجرای قتل های زنجیره ای با نظر مثبت رهبری وزیر اطلاعات شد، از نزدیکترین چهره ها به حجت الاسلام روحانی به شمار می رود و گزینه مورد نظر رئیس جمهور منتخب برای وزارت اطلاعات است.

با این حال برخی گروه ها که از این موضوع احساس خطر می کنند، از مدتها قبل به صورت گسترده شایعاتی را در افواه و نیز رسانه ها برای حذف حجت الاسلام یونسی منتشر کرده اند و در اقدامی غیرحرفه ای، موضوع  را به رهبر انقلاب منتسب کرده اند.

این در حالی است که روحانی تنها دو دیدار با رهبر انقلاب داشته که یکی در روز بعد از اعلام نتایج بوده و طبعا فهرستی برای کابینه موجود نبوده و دیگری در نشست سران قوا بوده که موضوع آن هم به سوریه اختصاص داشته و اساسا زمینه ای برای اعلام گزینه و اعلام نظر رهبری درباره وزیر اطلاعات وجود نداشته است.

گفتنی است در حال حاضر 3 کمیته سیاسی، اقتصادی و فرهنگی-اجتماعی برای بررسی شرایط کشور و تعیین کابینه تشکیل شده که مسئولیت کمیته سیاسی با آقای یونسی، کمیته فرهنگی-اجتماعی با دکتر صالحی و کمیته اقتصادی با آقای نهاوندیان است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
11
229
طبق قانون اساسی انتخاب وزرا از اختیارات رییس جمهوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
8
203
باور کنید همه راحت می شوند. دیگر از این فضا خلاص می شویم. آقای یونسی واقعا انسان متعادلی است. خدا کند آقای روحانی به این شایعات توجه نکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
11
206
براي وزارت اطلاعات يونسي گزينه بسيار مناسبي است به نظرم هر كسي غير از مصلحي
نظرات بینندگان