arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲

قاجاق بیشتر گوشی‎های بالای 400 هزار تومان به کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخستین نمایشگاه و جشنواره‎ی فروش تلفن همراه، کامپیوتر، دستگاه‎های صوتی تصویری و لوازم جانبی با عنوان "ایتکس شاپر 92" به مدت شش روز در شهریورماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران گرد هم می‎آیند.

به گزارش سیتنا (citna.ir)، بیش از 180 شرکت فعال در حوزه‎ی صوتی و تصویری، کامپیوتر، تلفن همراه، شبکه و امنیت، اتوماسیون اداری و سرگرمی‎های دیجیتال 20 تا 25 شهریورماه سال جاری در ایتکس شاپر 92 حضور می‎یابند.

ابراهیم درستی، رییس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی در میزگرد مطبوعاتی که در خصوص این نمایشگاه برگزار شده بود، گفت: عرضه‎ی مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان، امکان دسترسی مصرف کنندگان به کالاها با قیمت مناسب و حمایت از تولید کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

وی در ادامه با پیشنهاد کاهش تعرفه‎ی واردات در بخش تلفن همراه، تاکید کرد: 75 درصد گوشی‎های تلفن همراه موجود در بازار زیر 400 هزار تومان و مابقی بالای این قیمت هستند که این 25 درصد باقی مانده معادل حجم رقمی آن 75 درصد هستند و بیشتر قاچاق گوشی در رده‎ی گوشی‎های بالای 400 هزار تومان صورت می‎گیرد.

در ادامه، علی شربیانی، بازرس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی نیز گفت: بازتاب طرح شبنم و مبارزه با قاچاق به خصوص در بخش گوشی‎های تلفن همراه از جمله اصلی ترین مواردی است که در این نمایشگاه دنبال می‎شود.
انتهای پیام
نظرات بینندگان