arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲

توضیحات ناجا درباره "ضرب و شتم يک زن چادري در خانی آباد تهران"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پي انتشار خبري از سوي يکي از خبرگزاري هاي رسمي کشور، مبني بر " ضرب و شتم يک زن چادري ديگر در خاني آباد"، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران جوابيه اي صادر کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از پايگاه خبري پليس، جوابيه نيروي انتظامي به شرح ذيل است:

در پي انتشار خبري با عنوان "ضرب و شتم يک زن چادري ديگر در خاني آباد تهران" موارد ذيل براي تنوير افکار عمومي به آگاهي مي رسد:

1- خانم "فراهاني" هنگام بازگشت از مسجد به منزل به همراه فرزند خردسالش با دو نفر خانم فاقد حجاب مواجه گرديده و برحسب وظيفه ديني و اسلامي خود به آنان تذکر لساني مي دهد که متاسفانه با رفتار توام با خشونت و فحاشي آنان روبرو مي گردد که در نهايت با وساطت معتمدين و بسيج محل موضوع خاتمه مي يابد.

2- در زمان درگيري هيچگونه تماسي با مرکز فوريتهاي پليسي 110 صورت نگرفته است.

3- بعد از هدايت طرفين به حوزه بسيج، اولين تماس تلفني با مرکز فوريتهاي پليسي 110 در ساعت 22:45 مورخ 24/4/92 گرفته مي شود که ماموران پس از 15 دقيقه در محل حاضر مي گردند؛ متاسفانه در اعلام اوليه، علت تماس آدم ربايي ذکر شده بود که پس از بررسي مشخص گرديد، موضوع درگيري بوده است و ماموران، طرفين را به کلانتري منتقل مي کنند.

4- پس از تشکيل پرونده مقدماتي، متهمين در اختيار تحت نظرگاه نسوان قرار گرفته و با ارجاع پرونده به دادسرا و حسب دستور مقام قضايي با اخذ آدرس و التزام به حضور، آزاد مي شوند.( لازم به ذکر است، ارائه قبض برق صرفاً به خاطر احراز صحت آدرس متهمين بوده است)

5- هم اکنون پرونده در اختيار مقام قضايي است و پليس نيز تا زمان به سرانجام رسيدن آن و برخورد مناسب قانوني با هنجار ستيزان و قانون شکنان موضوع را به طور جدي پيگيري خواهد نمود.

نيروي انتظامي ضمن تقدير از همه هموطنان عزيز و شريف روزه دار خصوصاً آمرين به معروف در خواست مي نمايد در مواجهه با هرگونه ناهنجاري اجتماعي و پوشش نامناسب به تذکر لساني بسنده نموده و اقدام سلبي و پيگيري هاي قانوني را به مراجع ذيصلاح محول نمايند.

نظرات بینندگان