arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲

زمان معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل Android 5.0

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش مجله اینترنتی کمونه : کنفرانسی نوسط گوگل در 24 آگوست 2013 (چهارشنبه هفته جاری) در ساعت 7 بعد از ظهر در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار خواهد نمود که در این کنفرانس نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی اندروید معرفی می گردد.
و برای این امر دعوت نامه هایی را منتشر نموده است.

کارشناسان در حال حاضر کارشناسان یقین دارند که « ساندار پیچای»( Sundar Pichai) مدیر مراکز Android و Chrome در شرکت گوگل اخبار خوشایندی را در خصوص نسخه آینده سیستم‌عامل موبایلی گوگل دارد.

نسخه Jelly Bean این سیستم‌عامل که با نام Android 4.3 شناخته می‌شود، برای زمان کثیری است که در نسل جدید گوشی‌های هوشمند مورد کاربرد کاربران قرار می گیرد و در حال حاضر به عنوان یک بخش از Google Play Store برای مالکان تلفن هوشمند Galaxy S4 سامسونگ هم عرضه می‌شود.

همچنان سیستم‌عامل Android 4.3 با نام Jelly Bean در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و این طور که به نظر می رسد، نسخه جدید این سیستم‌عامل یعنی Android 5.0 با نام Key Lime Pie در کنفرانس چهارشنبه موسوم به Google I/O معرفی می گردد.
همین طور پیش‌بینی شده است که در این کنفرانس دومین نسل از رایانه لوحی Nexus 7 نیز رونمایی شود.
این روزها شایعات ضد نقیض زیادی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این محصول نمایشگر لمسی 7 اینچی از نوع HD را در خود قرار داده و پردازنده مرکزی آن هم از نوع Snapdragon 600 است.


نظرات بینندگان