arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

متهم به سرقت: من قاچاقچي هستم، براي اولين بار سرقت کردم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جواني که هنگام سرقت لوازم داخل يک خودرو توسط مأموران تجسس کلانتري طبرسي جنوبي دستگير شده بود گفت: من مواد مخدر مي فروشم اما براي اولين بار وسوسه شدم و دست به سرقت زدم!

ساعت حدود 18:30 شب چهارشنبه گذشته مأموران تجسس کلانتري طبرسي جنوبي که در حال انجام وظيفه در بولوار نبوت مشهد بودند با همکاري يکي از مخبران محلي در جريان سرقت از داخل يک خودروي پرايد قرار گرفتند و بلافاصله به محل اعلام شده واقع در پشت بازار فردوسي عزيمت کردند. در اين حال جواني که داخل خودرو مشغول باز کردن قطعات بود با ديدن مأموران پا به فرار گذاشت ولي پس از حدود ۳۰۰ متر تعقيب و گريز در چنگ مأموران گرفتار شد.

در بازرسي بدني از متهم ۵ بسته شيشه، ۵ بسته کريستال و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر صنعتي کشف شد. استعلام شماره انتظامي خودروي پرايد توسط مأموران نيز مشخص کرد که خودروي مذکور مسروقه است اما متهم عنوان کرد: در سرقت خودرو نقشي ندارد. او گفت: من مواد فروش هستم وقتي ديدم شيشه خودرو پايين است وسوسه شدم و اقدام به سرقت اموال داخل آن کردم و قصد داشتم چراغ آن را باز کنم که دستگير شدم.

متهم به سرقت همچنين براي فرار از مجازات قصد پرداخت ۵۰ هزار تومان رشوه به مأموران را داشت که با صداقت مأمور انتظامي مواجه شد و پرونده خود را سنگين تر کرد. متهم ۳۰ ساله به دستور مقام قضايي و براي کشف جرايم احتمالي ديگر در اختيار مأموران تجسس قرار گرفت.

نظرات بینندگان