arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

نوکيا کليددار رابطه پر تنش گوگل و مايکروسافت در رابطه با يوتوب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نارنجي: از ماجراي ويندوز فون و يوتوب مي شود رماني تراژيک نوشت. اگر به خاطر داشته باشيد در ابتدا گوگل از ارائه اپليکيشن اختصاصي براي ويندوز فون سرباز زد، در مرحله بعد مايکروسافت اپليکيشن يوتوب را خودش توليد کرد اما با شکايت گوگل مواجه و مجبور شد تا اين اپليکيشن را از فروشگاه برنامه هاي اش حذف کند.

مجادله هاي استراتژيک بين گوگل و مايکروسافت در حالي اتفاق مي افتد که در اين بين ضربه اصلي به کاربران ويندوز فون وارد مي شود. کاربراني که ابزاري ايده آل براي استفاده از اين سرويس در اختيار ندارند و بايد رشد بي وقفه آن را در گوشه اي نظاره گر باشند. يوتوبي که حالا با معرفي Chromecast مي تواند بر روي تلويزيون ها هم استريم شود، با امکانات خيره کننده اش، تبديل به ميوه ممنوعه آبداري براي دوست داران ويندوز فون شده.

اما کليد اين جنگ و جدل ها ظاهرا در دستان نوکيا است. اين شرکت به تازگي اعلام کرده که اپليکيشني به نام Youtube Upload را تدارک ديده که به کاربران اجازه مي دهد تا ويديو هاي خود را بر روي سرور هاي يوتوب آپلود نمايند.

طبق اطلاعات دريافتي، اين اپليکيشن در حال حاضر به صورت اختصاصي براي لوميا ۱۰۲۰ طراحي شده است، اما به احتمال زياد در آينده نزديک براي ساير اعضاي خانوده لوميا نيز ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان