arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۲

شوخي هاي مديري با جامعه و ماهواره در ۸۰ قسمت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجموعه ويدئويي «شوخي کردم»  به کارگرداني و تهيه کنندگي مهران مديري پس از پايان توزيع «ويلاي من» به صورت جدي وارد پيش توليد مي شود.

به گزارش «باني فيلم»، مجموعه شوخي کردم تازه ترين کار مديري که همچنان به سياق سال هاي اخير براي توزيع در شبکه ويدئويي ساخته خواهد شد، اين روزها مراحل نگارش را سپري مي کند.

گروه نويسندگان اين سريال متشکل از خشايار الوند، امير مهدي ژوله، حميد برزگر و... هم اکنون نگارش آيتم هاي کار را آغاز کرده اند. در هر قسمت از اين مجموعه احتمالاً  هر هفته در مدت زمان ۹۰ دقيقه شامل آيتم هاي نمايشي کمدي توزيع خواهد شد و به شوخي با مسائل روز اجتماعي خواهد پرداخت. ضمن اين که با تعدادي از پربيننده ترين برنامه هاي ماهواره اي نيز شوخي خواهد شد.

هر آيتم نمايشي در عين آنکه محتوايي مجزا دارد، اما در کليت، اين بخش ها ارتباطي با يکديگر دارند تا مخاطباني که از اواسط توزيع تصميم به تهيه و تماشاي اثر گرفتند، به مشکل برنخورند. تجربه اي که مديري در جريان ساخت سريال هاي ويدئويي قبلي اش به آن رسيده و حالا قصد دارد در اثر جديدش از آن بهره ببرد.

مديري اواخر تيرماه امسال پروانه ساخت شوخي کردم را از اداره محصولات ويدئويي و شبکه نمايش خانگي سازمان سينمايي دريافت کرده است. اين مجموعه در ۸۰ قسمت ساخته خواهد شد، به اين شکل که ابتدا ۴۰ قسمت مجموعه توليد مي شود و پس از توزيع در شبکه ويدئويي و دريافت بازخوردها، ۴۰ قسمت بعدي با لحاظ اين نظرات و بازتاب ها نگارش و تصويربرداري مي شود.
شوخي کردم با فارغ شدن مديري و شرکت گلرنگ پخش از توزيع ويلاي من روند توليد خود را آغاز خواهد کرد. اين در حالي است که دوشنبه گذشته سري شانزدهم ويلاي من شامل قسمت هاي ۳۱ و ۳۲ در شبکه نمايش خانگي توزيع شد و پيش بيني مي شود در سري بيستم به پايان برسد. مديري تصويربرداري ويلاي من را اواسط خرداد ماه امسال به اتمام رساند.
نظرات بینندگان