arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۲

لاریجانی: شرایط اقتصادی کشور اقتضا می‌کند بیشتر به فکر نیازمندان باشیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی، کشور با مشکلاتی روبه رو است که در این وضعیت، اقتضا می‌کند بیشتر به فکر نیازمندان باشیم و این امر موجب افزایش برکات و خیرات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، دکتر علی لاریجانی شامگاه پنج شنبه در جشن گلریزان جمعی از فعالان اقتصادی استان قم که در مجتمع وتوس برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در بین روایاتی که در خصوص اعمال ماه مبارک رمضان بیان شده، کمتر مقوله‌ای به اندازه صدقه دادن و توجه به این امر تاکید شده است.

وی ابراز داشت: این عمل علاوه بر اینکه یک رفتار فردی به شمار می‌رود، جنبه‌های اجتماعی و عواطف انسانی را نیز برانگیخته می‌کند.

نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: در شرایط فعلی، کشور با مشکلاتی روبه رو است که در این وضعیت اقتضا می‌کند بیشتر به فکر نیازمندان باشیم که این امر موجب افزایش برکات و خیرات خواهد شد.

رئیس قوه مقننه، با بیان اینکه رابطه نزدیک فعالان اقتصادی استان قم برای آبادانی قم عمیق است، ابراز داشت: امروز با تحولاتی که در کشور صورت گرفته امیدواریم زمینه بیشتری برای عمران و آبادانی کشور فراهم شود.

لاریجانی در جشن گلریزان جمعی از فعالان اقتصادی استان قم ، 50 میلیون ریال به نیازمندان کمک کرد.

همچنین استاندار قم مبلغ 50 میلیون ریال، شهرداری قم مبلغ 260 میلیون ریال، فرماندار قم مبلغ 2 میلیون ریال و رئیس شورای اسلامی شهر نیز مبلغ 2 میلیون ریال به مستمندان کمک کردند.
نظرات بینندگان