arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۲

کرباسچی: خط و نشان کشیدن براي روحاني فشار محسوب نمي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايلنا: دبيرکل حزب کارگزاران گفت: بازگشت افراد مهم نيست مهم اين است که تفکر و بينش‌هايي که طي اين سال‌ها از آن عبور شده و به محاق رفته بار ديگر به کشور برگردد و جايگزين بينش‌هاي افراطي، پوپوليستي و شعاري شود.

غلامحسين کرباسچي با اشاره به برخي اظهارات اصولگرايان در خصوص تاکيد بر عدم استفاده از اصلاح طلبان و تکنوکراتها در کابينه دولت يازدهم عنوان کرد: شخصيت روحاني به گونه‌اي است که هر کس را صلاح بداند و فکر کند که مي‌تواند با او کار کند معرفي خواهد کرد ما هم همين را ترجيح مي‌دهيم.

وي افزود: اينکه هر کسي بخواهد در مورد کابينه نظر دهد و براي آن شرط و شروط بگذارد و يا خط و نشان بکشد براي روحاني فشار محسوب نمي‌شود چراکه او به خيلي از اين مسائل عادت دارد و اين اظهارات روي او اثري نخواهد داشت.

کرباسچي همچنين تصريح کرد: هر چه افراد افراطي عليه روحاني بيشتر حرف بزنند و خط و نشان بکشند،کمک کرده‌اند تا دنيا متوجه شخصيت معتدل روحاني شود و بفهمد که مي‌توان با او کار کرد.

دبيرکل حزب کارگزاران با تاکيد براينکه بينش‌هاي عاقلانه و معتدلانه بايد به کشور بازگردد، گفت: بازگشت افراد مهم نيست مهم اين است که تفکر و بينش‌هايي که طي اين سال‌ها از آن عبور شده و به محاق رفته بار ديگر به کشور برگردد و جايگزين بينش‌هاي افراطي، پوپوليستي و شعاري شود.

کرباسچي با بيان اينکه روحاني بدنبال حاکميت روش‌هاي اعتدالي و مدبرانه است، گفت: به نظر من اتاق فکر دولت يازدهم پيش از ورود به انتخابات تشکيل شده بود ضمن اينکه کابينه يک دولت خود اتاق فکري براي آن محسوب مي‌شود که اين اتاق فکر بايد تلاش کنند برخوردهاي غير معقول در دولت وجود نداشته باشد و يک نفر دائما به وزرا امر و نهي نکند در کنار اين مشاوريني نيز مي‌توانند به دولت مشورت دهند.

نظرات بینندگان