arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲

مجید مظفری: شریفی نیا عاشق بازی در نقش مردهای دوزنه است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه تلویزیونی «جام جم1» که از طریق گیرنده های دیجیتال هم قابل دریافت است شنبه و یکشنبه هر هفته راس ساعت 22.30 برنامه ای زنده روی آنتن می فرستد با عنوان «اینجا ایران است» با اجرای عبدالرضا امیراحمدی و حسین رفیعی.

در یکی از قسمتهای اخیر این برنامه مجید مظفری به عنوان مهمان به برنامه آمده بود. مظفری که خود زمانی به عنوان مجری در این برنامه حضور داشت در همان بدو حضور در برنامه و بعد از سلام و علیک با مخاطبان به شوخی به گله گذاری از محمدرضا شریفی نیا پرداخته و گفت:«شریفی نیا چشم نداشت ببیند ما این برنامه را اجرا می کنیم، رفت زیرآب ما را زد و برنامه را از ما گرفتند.»

این اظهارات مجید مظفری با تعجب مجریان برنامه روبرو شده بود اما مظفری با همان لحن خندان کنایه آمیز خود ادامه داد:«شریفی نیا عاشق بازی در نقش مردهای دوزنه است و همیشه دوست دارد نقش مردی را به او بدهند که زنش مرده و حالا می رود زنی دیگر می گیرد یا اینکه با وجود داشتن زن، زنی دیگر می گیرد.»

این بازیگر سینما همچنین گفت:«همین شریفی نیا بود که اول بار به من لقب داماد سینمای ایران را داد و هر جا رفت گفت من بهترین گزینه برای بازی در نقش داماد هستم! اما کسی نیست بگوید خودش چه کرد جز بازی در نقش مردهای دوزنه!»

نظرات بینندگان