arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲

ترکان: قرار نیست در کابینه روحانی حضور داشته باشم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم‌مقام ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی گفت: بنده قرار نیست در کابینه رئیس‌جمهور منتخب ملت حضور داشته باشیم و اگر رئیس جمهور منتخب بنده را بپذیرد افتخارم این خواهد بود که به عنوان یک مشاور در خدمت وی باشم.

به گزارش انتخاب،"اکبر ترکان" قائم مقام ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده در برخی رسانه‌های خبری مبنی بر قطعی شدن کابینه دولت یازدهم گفت: متاسفانه اخبار منتشر شده در همه این رسانه‌ها شایعه است و بنده هم به عنوان یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور منتخب هیچ اطلاعی از انتخاب وزرا ندارم و نمی‌دانم تصمیم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی چیست.  
 
وی افزود: بنده نمی‌توانم هیچ کدام از اسامی را که به عنوان وزرا دولت یازدهم معرفی شده‌ است ، تایید کنم چون به طور حتم اگر اسامی این افراد به عنوان وزیر مطرح بود ما باید در جریان قرار می‌گرفتیم.  
 
ترکان درباره حضور خود در کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: بنده قرار نیست در کابینه رئیس جمهور منتخب ملت حضور داشته باشم و اگر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بنده را بپذیرد افتخارم این خواهد بود که به عنوان یک مشاور در خدمت وی باشم.  
 
قائم مقام ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی درباره اظهارات عیسی کلانتری مبنی بر معرفی وزرا و قطعی شدن کابینه دولت یازدهم در روز جمعه تصریح کرد:‌ بنده هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. 
نظرات بینندگان