arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲

انتقاد هادی خامنه‌ای از گمانه‌زنی رسانه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجمع روحانیون مبارز درباره گمانه‌زنی برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب گفت: ‌گمانه‌زنی نباید صورت گیرد و این یک موضوع «بیخود» است،‌ باید اجازه داد خود دولت با هرکس که می‌خواهد مشورت کند.

حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص رویکرد دولت حماسه اقتصادی و اولویت‌های دولت تدبیر و امید اظهار داشت: مهم‌ترین کاری که دولت به‌دنبال آن خواهد بود، حل مشکلات مربوط به اشتغال، جوانان، گرانی و حمایت از پول و سرمایه ملی، تولید، صادرات غیرنفتی، صنعت و کشاورزی و به طور کلی هر زیر بنای اقتصادی است که در این مدت از بین رفته یا ضعیف شده است.

حجت‌الاسلام خامنه‌ای درباره سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان افراطی از دولت روحانی تصریح کرد‌: من نشنیدم کسی از اصلاح‌طلبان سهم‌خواهی کرده باشد.

عضو مجمع روحانیون مبارز درباره تعیین وزیر ارشاد از سوی این جریان گفت: کسی چنین موضوعی نگفته است، تا چیزی مشخص نشود نمی‌توان آن را مبنای سوال قرار داد.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه گمانه‌زنی نباید صورت گیرد و این یک موضوع «بیخود» است،‌افزود: باید اجازه داد خود دولت با هرکس که می‌خواهد مشورت کند و امیدواریم هر کابینه‌ای که آورد به وعده‌های داده شده عمل کند.
نظرات بینندگان